*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
tur att jag har vana av att torka upp katt spy hårbollar
och hanskas med de fyrbenta hårbollarnas ompyssling, gödning, och sanitetsbestyr-..så lite ansvars kännedom har man. dessutom är jag van med hårt slitage av soffor- eller vad som ur kattsynvinkel är klösbrädor som de tvåbenta sitter i när de glor på tv.... vanan av att bli väckt av ett helsi'es jamande när man planerat att sova ut.......MEN.. det e ju inte riktigt samma sak ändå...
meh det vore verkligen uppskattat om sände över lite solsken till medsystrana.
Jaha... ser man på. Inte fick jag nedsatt årsbelopp från CSN heller. (Inkomsten 2003 var tydligen ungefär samma som föräldrapenningen blir 2005, så skillnade är för lite.) SUCK!
Men, men... det kunde ha varit värre
Triump - ska göra vad jag kan
tummen upp för fk, har fått pengar. alltid något kanske skall man köpa sig ett bättre humör idag. *innan man upptäcker att det nog inte var så värst mycket pengar, med tanke på alla räkningar som skall pröjsas.
Limpis jag funderar starkt på att ge upp CSN uträknandet..
Hej Tjejer!
Jag undrar, (har nu inte läst alla inlägg för idag... trött) har ni hört ifån Lill linda och liten?
Och hur mår Vonkis och lillkillen???
Någon som vet?
Nessie skrev förut att Vonkis mår bra och ska få åka hem, men Timpa måste tyvärr stanna kvar...
Nova har inget hört från Liten eller lill linda, saknar även lillaki och undrar givetvis hur de går för dem.
hoppas att vi snart får höra från dem
Liten skrev på en annan tråd igår kväll i alla fall och då var inget på gång! Men med Lill linda och Liliaki vet jag inte!
JAG skrev inlägg 5000 på tråden!!! Firar genom att bjuda på syber-fika som räcker till alla!!!
Oj, lille Timpa... Jag hoppas han ska stanna kvar för att han har för lite underhudsfett och inte kan hålla värmen och inte för att han mår dåligt. Oj, jag håller verkligen tummarna för lilleman.