• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

mummms, precis vad man behöver en liten fika paus

• Nova76

Ja tack, vill oxå ha tårta!

• A lie

Elin; MMmmm

Liten är inloggad just nu...

• meh

Jaaaa, tack så mycket , fika är alltid gott

• Limpis

Håller alla tummar som finns i närheten för att allt går bra för de som inte synts till här på ett tag!

Och hoppas att det är jättebra med Vonkis/Timpa. Hälsa från tråden vid tillfälle.

Har kryddat denna "underbara" dag på jobbet med att betala en trave (privata) räkningar... Aaahhh!

• molle76

Missisola: Här har du en till som har ångest!! Började storlipa i går. Vad sjutton har man gett sig in på. Tycker att graviditeten har gått sååå otroligt fort. Det känns ungefär som om jag nyss stod där med ett positivt grav. test i handen. Sen måste jag ha somnat och vaknade helt plötsligt till igår och insåg att jag snart ska bli mamma. Snacka om att man har ångerst...både inför förlossningen och tiden efter....Kan bara inte få in i skallen att det ligger en bebis i min mage...

Molle v. 38

• N i n n i e

Är det nån som vet ungefär vad en bebis kostar i månaden i början (blöjor etc...)??? Jag har ingen koll!!!

• Nova76

molle76.: Känner igen känslan. Men dock kan jag inte längre vänta. Är sååå nufiken på knytet. Jag fattar inte iheller att jag verkligen har en bäbis i min mage. Ett människoliv och bara kommer från mig och min älskade "man"! Fantastiskt, otroligt och helt overkligt!!!

Kram på dig molle! Allt kommer att gå galant!!!

• MossaQ

Så det var inte bara jag som var ledsen/oroad igår
    Skönt att höra!!! Det kanske var något i luften??

Jag har gjort det, för första gången har jag sovit middag!!!! *kors i taket*
    Lyssnade på min "avslappning för blivande mammor" och sen valde jag att somna. Det var skönt.

Nu sitter jag här med en stoooor tallrik sallad, med melon, äpple, körsbärstomater, fetaost och rostade,saltade solroskärnor. Mmmmmm
    Plötsligt känns livet lättare!

Om den där fikan kvarstår avslutar jag gärna med en stor bit kladdkaka!

• MossaQ

ElinN: Dotter kostade inte så mkt.
    Kläder - men det beloppet bestämmer man själv.
    De stora paketen med blöjor räcker i ca 2 veckor och ligger runt 100-150kr/pkt.
    Mat - har ju du.....
    Nån salva
    Bindor och amningsinlägg till dig.

Jag skriver inte under på att det är dyrt att ha barn. Jag har inte märkt av det. Inte ens nu när hon är 4år.
    /M

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D