• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Nova76

MossaQ och ElinN.:
    Jag tror att ett barn kostar en precis så mycket man vill att det ska kosta. Visst har man fasta utgifter för ett barn som tex. försäkring, blöjor och mat. Men kläder och saker till barnet kan man ju faktiskt själv styra rätt så bra. Men visst, det ska bli spännande och se om min teori stämmer *håller tummarna*

Kram på er alla, nu ska jag ut i det fina vädret!!!

MossaQ: Mmmmm, kan du skicka över en lika stor tallrik sommarsallad till mig. Låter fantastisk!!!

• Missisola

Så var "operation fixa patient bricka" klar - det gick på typ en minut...Men nu är man redo *hehe*
    Oj vad folk det cirkulerar på SöS - måste vara ett jättesjukhus...!!!
    På väg ut så träffa jag på Nessie72 och med sig hade hon sin lilla sååååå söta Rickard!!! En riktig liten charmkille komma han bli..
    Det där gjorde du bra Nessie!!!
    Vonkis kommer hem i dag, men Timpa blir kvar - men verkar stärka till sig...

*gulp* Tänk nästa gågn jag åker till SöS är det i ett annat ärende...(om det nu inte hinner hända nått annat)

Den blå läsken var ju Vira Blåtira....sååå mumsig !

• nessie72

Missisola: man tackar ..........
    Har själv just sett kort på voniks lilla guldklimp och han var så söööt...
    Missisola....nu väntar vi med spänning på att få se din lilla sötnos

• Missisola

Nessie: mmmm ser fram emot att se den lille sötisen... Uj bebisar två dar i rad... snacka om självplågeri*hehe*..I går en 3månaders och i dag en nybakad!!!

• ursul

MossaQ: Du måste berätta för Bm om din panikångestattack för precis som du skriver tror jag du just nu känner att du inte är redo. Jag tror både din och min förlossning går jättebra! Jag har också bara träffat auroraBM två (var nog tre förresten) gånger men jag hade möjlighet till flera, orkade inte ringa och boka bara, blev såpass hjälpt av samtalet med auroraläkaren att det fick räcka, känns som jag springer på sjukhuset för jämnan ändå...
    Men snälla försök få tag i någon, så du inte får panikångest då förlossningen startat

• Mowglie

Tack A lie för tipet, nej inte är det för långt att åka, det är ju mysigt att bara ta bilen en sväng så där, det lät ju kanon, ska höra med mannen när han kommer hem. vi är ju vana att bara sticka iväg så där men dock med mc, men nu får den snällt stå kvar i garaget, ha,ha kan bara tänka mig att kämma i mig i mitt Mc- ställ nu mär magen är i vägen, inte skulle jag komma upp på motorcykeln heller kan jag tänka mig.

Nu har min vän gått hem ´å jag é helt slut nu, ´å jag som har så mycket kvar att fixa Ja,ja det är väl bara att sätta fart så jag kan vila senare eller komma i säg skapligt i kväll.

Meh: det verkar som du inte ska koncentrera dig allt för mycket med boende, det är då det offtast bara ploppar upp, så var det för mig, vi började nästan ge upp när våran lägenhet dök upp i annons, ´å jag gick i stället ´å köpte en ny mobil för över 3000kr för jag tänkte att om jag ändå inte kommer att få ett nytt boende så kan jag lika gärna göra mig av med lite pengar, Ha,ha veckan efter så vad kontraktet klart och skrivet!

• ursul

Hur stor var lilla timpa egentligen...eller liten kanske man ska säga

• meh

Mowglie - vi har bestämt oss för att ta boendet som det kommer. Dyker det upp något så är det bra, annars så får vi bo kvar där vi bor nu. Bor inte direkt trångt nu, 4:a på 87 kvm, men det är grannarna man vill komma ifrån. Har börjat kolla lite smått vad det skulle kosta att bygga nytt, får se vad som sker. Samtidigt är det kul att fundera också, hur man skulle vilja bo

Har ni fått ngn sol därnere för här har den försvunnit, så jag tänkte om jag skickade ner för mycket

• tildan

Hmm... här i härnösand lyser solen med sin frånvaro och jag har roat mig med att inse att jag inte får några pengar från fk den här månaden, drygt 4000 mindre i lön och har en bunt räkningar...
    Dessutom har jag städat ut en myrinvasion ur köket... det höll jag ju nästan på att glömma ju...

• Mowglie

Meh: Ja faktiskt så kämpar solen igenom de tjocka molnen!!! och börjag komma fram, så snart dags att gå dagen promenad till affären för att köpa en TIPTOP Tack för solen, men du man ska inte vara för snäll så man inte får något själv, ska skicka tillbaka lite så den lyser på di i morron iallafall Hmm hr vill du att erat hus ska se ut om ni bygger? Själv är jag ju väldans svag för tegel vinkelhus, men kommer förmodligen aldrig ha råd med det om jag inte flyttar till ett ställe som inte finns på kartan, eller en väldan oatraktiv stad. Men det går ingen ingen nöd på oss heller vi har en trea på 80kvadrat, ´å förrästen så bydde vi ju om barn rummet från att vara en klädkammare så nu har vi väl en 3,5:a hi,hi

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D