• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Grattis Prillan!

Undrar som sagt om det kommer bli några bebbar i juni...de kanske får det lugnt på BB----

• meh

Prillan - grattis till dottern

Vonkis - grattis till lilla Tim, han är jättesöt

• MossaQ

Prillan: Stoooort Grattis till dotter!

Micaela: Just det där med frukt känner jag inte igen, men hungrig - det är jag. Känns som om jag skulle kunna äta hela tiden!
    /M

• A lie

Prillan: Grattis till dottern - visst var det någon tidigare idag som efterlyste var tjejerna var??

• Börnen

Förresten...glömde rapportera imorse. Hade ju blodtryck 120/86 igår hos bm...hon sa inte så mycket. Frågade om huvudvärk etc.

Ringde imorse och berättade att jag haft lite "flimmer" framför ögonen och en konstig overklighetskänsla (som om man tittar ut genom ett cyklop eller något liknande...kan inte beskriva). Jag fick en tid till på måndag för att kolla äggviteämne och ett nytt blodtryck. Dessutom skulle jag höra av mig till förlossningen om jag kände mig konstig eller blev sämre under helgen. Fick order att ta det väldigt lugnt.

Vid 12-tiden när jag satt vid datorn, så kände jag hur det liksom "puffade" till i höger öga...senare när jag var på toa så var ögonvitan alldeles rödsprängd...ett kärl verkade ha exploderat eller något. Det blev lite bättre under dagen...sedan vid 15-tiden så var det dags igen...samma sak...blev alldeles knallrött och gjorde lite ont. Lite av blodet har försvunnit nu igen...men ser fortfarande väldigt irriterat ut och gör lite ont/svider.

Vad tror ni, ska jag ringa förlossningen och berätta? Kan det vara det höga trycket som gör att kärlen "sprängs"? Känns så fånigt att ringa...mår ju inte sämre än imorse? Ska ju ändå till bm på måndag.

• ickelpicka

Börnen - det låter inget vidare tycker jag. Ring!!!

Själv har jag inte drabbats av något farligare än sista boa-ryckningarna. Som jag ser det kan det inte vara något annat när man sent på fredagskvällen bara måste polisha trägolvet i hallen och baka två sorters småkakor... Nå, det luktar hemskt gott här nu iaf

• meh

Börnen - jag skulle nog ringa till förlossningen, så man slipper oroa sig.

• menförhelvete

Först vaken i tråden denna morgon!!!

Kan inte sova, utan nån speciell orsak egentligen.. Inte mycket liv på fl heller denhär tiden..

Borde gå och lägga mej igen och försöka sova en stund till...

• Missisola

Menförhelvete: Hoppas du kunde somna om....

Själv var jag hemma efter 0.30*zzz* - vi var ju på Kent darlingen och jag... Är så stolt - orkade heeeela konserten, men jag tror Drutten var i chocktillstånd h*n var såååå lugn hela konserten(förutom vid en låt!?!?!)...
    Sen när vi skulle gå den ganska långa vägen till T-banan hade jag sammandragningar utan dess like - alltså benen och fötterna bar mig knappt för de låstes liksom...Det kändes som om 10 000 gick om oss...
    I alla fall så var det en helt ok -gravidvänlig - konsert... Man kunde liksom ställa sig lite vid sidan så man slapp det värsta basljudet....
    Sen ett stort plus för deras toppenljusshow - där har pojkarna utvecklats...

Har lagt in ett par bilder i galleriet från konserten - vackert
    Och så en bild på min egna poppojke tillika blivande druttpappa=)!!!

I dag ska vi handla klart till BBväskan och faktiskt köpa ett babyskydd...

• nessie72

god morgon alla glada juni magar
    vet att man skall byta grupp till förälder nu....men man kan ju inte slita sig från er........har man följts åt så vill man u nu oxå vet hur det går för alla.....

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D