*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Får fasen värmeslag också... öppnar alla fönster men ändå rinner svetten... Nån mer?
Jag öppnar också allt men andra ska ju överleva oxå... mina elever får snart sitta med jackorna inne
Alla bebisar som kommer, man kanske ska ta upp lillsängen, man vet ju aldrig... Men det blir nog du och jag Flizan som sitter här i juli och väntar....
Hehe... ja, så blir det nog
Var ute i solen en stund, men det blåser jättemycket och är ganska molnigt plus att bebis bökar omkring jättemycket..spec. nedåt..det strålar ner så jag tappar andan... Vågade helt enkelt inte stanna kvar ute....
Så nu ska jag softa....
halloj. tillbax från en tur i shoppingcentrum
..och Bm besök, hadde gärna rapporterat lite. Men det gick super snabbt (på 15 minuter..) -följer sf kurvan, - normalt blodtryck, - och viktigast av allt pluttis tycks må bra....
Till nästa bm träff skall vi ha funderat lite om hur förlossningen skall vara. antar att vi skall anteckna lite till journalen.
Har inhandlat tofflor och morgonrock- modell tunn, till BB väskan. så nu börjas förberedelserna för den,.. trots att det är trettiodagar kvar.
Hua - ska sätta igång att packa bebisväskan nu.
Jag har det så jävla jobbigt. Jag har inte klagat så mycket under hela graviditeten som jag har gjort idag. Det är ryggont på ett konstigt sätt. Helspänd mage - som en kanonkula - hela dagen. Trötthet och dåligt humör. Bajnödig och allt.
Jag blir så lack. Vet inte varför... Känner mig helt slut!!
Usch, folk i min omgivning blir väl snart så trötta på mig att de säger upp kontakten med mig... Gaaaaa
Sorry - behövde bara få skriva av mig.
Har varit såååå duktig idag!!!
Har städat skåpen på toaletten, slängt onödiga prylar och sorterat och fixat! Känner mej som att jag har gjort världens jobb! ( Har ju laddat för detta nu i snart 2 veckor, utan att få nåt gjort... hehe!!) Nu är det gjort och det blev så fint så!
Måste ju få plats med lite bebbesaker på toa oxå..
Men tänk så begränsat ens liv har blivit, förut jobbade man heltid och rusade på som en galning, nu ska det "laddas" inför att göra EN sak hemma!!
flizan 82: jag hade en sån dag igår som du har idag! Ibland ÄR det verkligen urjobbigt att vara gravid och man måste få klaga lite!
Allt blir ju så tungt! Jag har oxå ryggont.. Och tungt att andas nästan jämt!! Spec igår.. trodde det skulle vara mest när man ligger ner men för mej är det tungt med andningen mycket oftare och i andra ställningar än liggande..
Flizan det är bara att klaga på, dagarna går ju upp och ner. och händer de grejjer i kroppen, som det tycks göra hos dig, så påverkar det lätt humöret me.
kan det vara sammandragningar du känner, kan ju kännas i rygg me??
menförhelvete hiihi känner igen mig i hur man laddar för ett en dags projekt. fast egentligen laddar vi för ett projekt som skall fortlöpa hela livet
triump- du har rätt, det vi egentligen laddar för är ju det viktigaste som kommer hända, och att man bara orkar göra småsaker varje dag är ju en bagatell jämfört med vad som ska komma..
Förresten, har du förvärkar eller sammandragningar ibland? Tänkte eftersom vi har samma bf! Jag "saknar" sammandragningar! Hade några för ca 2 veckor sen, men trodde att det skulle komma oftare nu på slutet..
Funderar om det kan vara större risk att gå över tiden om man inte har sammandragningar...