• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Signatur

aaaah, jag har vuxit ur mina första mammabyxor. Nog för att jag misstänkte att jag inte skulle kunna ha dem hela tiden, men redan!!! Känner mig som en flodhäst!

• mon

Jag har inte ens växt i mina, håller på att tappa dem då jag springer till bussen!

• Glad i hågen

Skönt att flera verkar läcka och att det är helt normalt: Jag måste helt ha förträngt den möjligheten...

Och nu kommer inget mer, så det kanske bara var en liten förvarning.

Jag håller också på att växa ur mina favvismammajeans. Har bara en knapp kvar att släppa ut nu.

• vonkis

hej junimagar!
    här har det både läcks och vuxit hör jag
    jag har inte börjat känna nått sådant i brösten än men kanske det kommer. Måste man köpa amningsbh till amningen sen eller går det bra med vanliga?
    min mage därimot börjar sätta fart, bara på ett par dagar!
    mina hängselbyxor som jag nästan sover i*s* börjar kännas lite trånga så jag får allt byta knapphål tror jag

• pthegirl

Jag har inget läckage heller. peppar, peppar.
    Men däremot svettas jag som en..... jag vet inte vad! Och det luktar! Gammal surkärring. Jag som är en ung kvinna i mina bästa år. (duschar & tvättar mig under armarna varje dag.) I dag rann det längst armarna. Jag känner mig sååå ofräsch.
    Någon annan som varit med om liknande? Tips?

• Börnen

Har också läckt sedan v. 15...har amningsinlägg hela tiden, annars blir det fläck på tröja/lakan...Behöver dock inte byta inläggen så ofta...men droppar gör det när man är naken!

• Lena A

Jag undrar hur länge innan BF ni tänkt vara lediga? Och tänkte ni i så fall ta ut semester? Hur gör era killar? Ska de ta semester direkt i samband med BF? Eller senare? Funderar...

• Missisola

Lena A: Jag har BF 14/6 och tänker jobba min sista dag den 13/5. Jag kommer ta ut mammadagar direkt - eg hade jag velat ta en sem.vecka, men rektor nekade det...De får nämligen inte ta in vikarie för semester, men däremot för mammaledighet... Men de semesterdagarna kan jag stoppa in i sommar tex...så jag bara flyttar dagarna,,
    Min sambo är hemma hela sommaren - han jobbar som lärare och slutar i princip runt mitt BF!!! Jätteskönt!!!

• vonkis

jag jobbar till den 10/6 och ska ha den 19 de så om allt går som det ska så börjar jag väll med fp den 11 så jag har nån betalning från det att jag slutar. Hoppas lillkillen kommer ut den 19 så jag inte slösar massa dagr på att han är fösenad*s* nä nu var jag taskig!!! han får ploppa ut när han vill, men gärna så nära den 19 som möjligt

• Missisola

Vonkis: Oj va sent du går - vad jobbar du med..
    Jag jobbar med barn och börjar känna redan nu att man inte riktigt går på full kapacitet. Man är ju väldigt rörlig i jobbet och sen 35 bufflar som far fram..Men satsar på att orka i alla fall till 13 maj..Men i dag känns det som man ska gå i bitar=/

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D