• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • substance

men herregud, växer min mage? Min senaste bild ser ju precis ut som den i 25+4...

• Liten

Jodå, nog ser den ut att ha växt! Uppåt speciellt..
    Jättefin mage har du, är lite avundsjuk..

• A lie

substance: säger som liten, den har växt massa uppåt!!

• substance

tack! jaha, ja den kanske rör sig uppåt nu... det är så lustigt. jag trodde typ att man ska vara såhär stor i vecka 17!

• substance

ja det förklarar det otroliga trycket över magsäcken då! har skitont ibland! men vad gör man inte för konstens skull!

• N i n n i e

substance: Jo, visst växer magen!!!

Jag har också lagt in ny magbild... Känner mig jättestor nu, men på korten är det ju inte lika stor skillnad som det känns! Två-siffrigt kvar till BF from idag! Det börjar ju faktiskt närma sig!

• vonkis

substance, jo visst har den växt!!
    tycker absolut att den rör på sig och den är verkligen fin!
    hoppas jag får nått liknande snart, min är så liten att folk värkar bli häpna när jag säger att det bara är 12 veckor kvar*s*
    så nu får den allt sätta fart!!

• lill linda 82

Fina magar ni har allihopa!

Håller verkligen med om trycket uppåt...blir nästan illamående ibland. Känns som att hjärtat jobbar på högtryck. Skaver mot revbenen då jag sitter o ligger på sidan.
    Har dessutom börjat knaka nåt så fruktansvärt bak där jag har foglossningen, känns som att kroppen vill gå sönder. Ont, ont!!!!

• nessie72

substance...du har ju en jätte fin magen..och växer gör den
    Hade jag en sådan fin mage skulle jag vara stolt

• substance

Tack, jo stolt är man. är bara lite fundersam över min inneboende. den rör sig knappt nånting. Har iofs moderkakan framtill, men det är verkligen bara några små buffar per dag. Ibland håller den igång när jag lagt mig i sängen, men ändå knappt nånting...

borde den inte röra sig mer?

är era jättevilda?

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D