*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Usch.. Har så dåligt samvete.. Mår konstant illa, och allt jag lyckats få ner är mackor, godis och kakor..
Någon mer som jag? Och är det farligt för bebis?
Annars måste jag berätta att jag nu äntligen är medlem i "under 100" klubben.. Vilket jag insåg helt plötsligt idag.. Hade inte ens tänkt på att det närmade sig..
Liten! vad kul! Nu får vi börja räkna ner snart!!!
Hm, alltså jag äter flera chokladbiskvier om dan. Och minst ett halvt kilo vindruvor. Ett par läskburkar går ner... Godis... etc...
Jag är mest stressad över vad jag måste hinna med på jobbet innan jag kan föda. Vad händer om den bestämmer sig för att komma för tidigt. Jag vill ju gärna avsluta. Händer det, så händer det, men...(BF15/6 avslutning 10/6)
Nu är det nationella prov för femmorna(ma/sv/eng) sen ska de rättas och sammanställas sen ska jag ha utecklingssamtal med sexorna inför sjuan och sen utvecklingssamtal med femmorna med genomgång av proven och utvecklingsplan inför sexan med lärarbyte. Det kommer att bli en hetsig vår!!! (Inte mycket tid till att sitta och vänta i allafall...)
Det känns bra att inte vara ensam med att vara 'slow starter' på shoppingplanet. Köpte babyskydd och bärsele på annons och har beställt barnvagn (modi). Har ett par kritstrecksrandiga mammabyxor som jag har på mig jämt på jobbet (snickisar hemma), och sen har det liksom inte hänt nåt mer. INte förrän igår, när jag tog mig i kragen och hämtade den där gratis pamperslådan hos babyproffsen + köpte tygblöjor. Lite konstig ände att börja babyshoppa i, men det är iaf nåt! Sen har pluttens pappa köpt babysitter och en ny bil. Men jag tvivlar på att syftet var helt altruistiskt
gratislådan ja.. den hadde jag helt glömt bort. skulle man skriva ut någon kupong eller fixar de allt i affären!!
jag e lite irriterad på ikea som tycks ha sålt ut alla skötbord
Diktan, den jag vill ha....
Tjejjer imorgon vill jag ha tårta på sängen...1 dag kvar till hundradagarkvarjubillleeeeett
Liten - det är säkert ingen fara. Nånstans får du i dig bra saker. Hoppas du inte behöver må illa mer. Trist
Missisola - man får gå och lägga sig före åtta. Jag lovar.
Börnen - det måste iaf vara skönt att trenden att gå ner i vikt har slutat?!
Ucka - jobbet klarar sig. Du är viktigare.
Slutligen kan jag meddela att det inträffat ett mirakel. Köpte en daim igår efter träning, och den är FORTFARANDE oöppnad!
...och Gollum har rest sig lite idag, och är inte fullt så krokryggig. Tacka yogan för det!
Triump - det var en kupong man skulle skriva ut när man reggade sig på pampers sida. Sen får man blöjor, lite salva, tuttinlägg och nåt mer.
ickelpicka tack för svaret. men jag skulle gärna ha din oöppnade daim här. vart tok sugen på choklad såhär på morgonkvisten
Var slutligen hos auroraläkaren igår, kändes jättebra, äntligen var det någon som lyssnade på oss. SÅ nu vågar vi kanske åka in till sjukhus och föda ändå, ska tillbaka om en månad och prata.
Var även hos BM, Vikt: +4 kg, SM: 27 cm, hjärtljud: 145 (så det sjunker)
Lite oroande är ju att jag sjunker på SM-kurvan, det var kring denna vecka som jag gjorde det då jag väntade Tyra, ja vi får väl se hur det är med den lille på tillväxtUL som sker om någon vecka.
Menar ju SF mått ju, snacka trött och inte veta mad man skriver!! =)