*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
nessie, japp iknow!
är det någon som förr på sös och vet vad dom har för regler när det kommer till saker som man ska ha med sig och om pappan får stanna kvar och om man får startpaketet mm????
Vonkis: Man kanske får reda på det när man går på infot de har.. Vi ska dit 4e maj!
ja just det...
vi ska också försöka gå dit då
kan vara skönt at komma dit innan och se hur det ser ut och höra vad dom har att säga....har precis gått igenom en hel förlossning beskrivning nu så man är lite öm i hjärnan*s* inte ill att vi ska klara allt det där!!!
Man har (jag i alla fall) börjat tänka på själva då det ska hända... att det faktiskt kommer hända inom en ganska nåbar framtid*wow*...läskigt, men jag är väldigt nyfiken på hur det egentligen kommer kännas...ja och då menar jag...hur ont gör det egentligen...
Nu säger jag godnatt och önskar alla en trevlig helg.
Ska gå och lägga mig för att sova strax, då vi ska upp kl. 03.30 i "natt" för att åka upp till Jukkasjärvi och bo på Icehotel
Meh: Säger bara Cool(t) i dubbel bemärkelse=) Glöm inte långkalsningarna=)!!!
Meh:wow!! lite avis så semestra lite för mig me!!!!
och hoppas ni får det jätte kul!
Tack för era svar tjejer!
Jag är också helt slut fattar inte hur jag ska orka! Har varit sjukskriven i snart 1,5 månad för foglossning mm. Har dock varit inne och jobbat enstaka dagar. Är det någon som vet om jag "brutit" sjukskrivningen? Får olika svar varje gång jag ringer till FK: Blir galen i värsta fall får jag bara lön för ca 5 dagars jobb den här månaden. INTE kul!
Tack, ska bli väldigt kul, spännande och kallt
, rummen är inte varmare än -4 grader *brrr*, men en upplevelse ska det bli
Vonkis - självklart semestrar jag för dig med
Det gick bra på föräldragruppen! Tog med mig vännen och vi hade jätteroligt.
Lite mysko var det dock.. Hon som höll i det antog en massa mysko saker som inte alls stämde in på mig/oss och alla de andra föräldrarna höll med henne om allt.. Kände mig som ett ensamt ufo (fast min ogravida vän lär ju ha känt sig ännu mer ensam..).. Men det var skoj ändå! Speciellt avslappningen på slutet, då en flummig, släpig damröst frågade oss hur våra händer/armar/skinkor mådde idag...
Och så bad hon oss "känna våran livmoder".. haha! Stackars killarna låg där och försökte hålla sig för skratt..