*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Liten - tänk så här: även om de skulle tänka så när de ser dig, så motbevisar du ju dem när du öppnar munnen.
Jag är också ung, men har inte blivit illa bemött, och tror inte att jag kommer bli det heller. De som träffar mig märker att jag har rätt mycket innanför pannbenet "trots" min "ringa" ålder. Är 21.
Här läcker det också... i omgångar. Så jag har börjat sova med t-shirt för att inte kladda ner lakanen. Det är väl inte så jättekul precis, men det är skönt att veta att det i alla fall finns mjölkkörtlar. Sedan för att det inte säger någonting inför amningen ändå.
Liten: jag börjar oxå idag, kl 15... hehe känner igen mig, alla lär ju vara åtminstone 5-10 år äldre än mig...men jag får med mig sambon ialf. Smått nervis faktist.
meh: ojoj här händer det grejjer...
växer så det knakar juh!
Skönt att man inte är ensam iaf..
Åh! Måste berätta en bra sak också!
Min foglossning känns knappt av längre, firade igår genom att dansa runt i lägenheten några timmar..
Stackars katterna, trodde nog att jag gått och blivit galen..
Liten - Bry dig inte om vad andra tänker, sedan får du säkert möjlighet att tala om varför din sambo inte är med och då förstår dom ju att du inte är ensam
Ickelpicka och Lill linda - tack
, det känns kul nu när det äntligen börjar synas, går med magen i vädret extra mycket
Prillan - har inte börjat läcka ännu, men har köpt amningsinlägg i förebyggande syfte, så jag har när det börjar, för det gör det med all säkerhet. Då får man ju chansen att känna sig om en ko också
Jag har tom haft mjölkstockning påväg två gånger, fast inte läcker jag särskilt mycket, kanske är känsligare eftersom jag blev gravid innan jag slutade amma så produktionen var ju aldrig nere på noll.
Meh: Nog växer det alltid! Och ja det står i journalen så den får de vara duktiga på att läsa!
Någon här som vet om det är okej att ta med sig en kompis till föräldragruppen? Funderar på att ringa min bästavän och be henne förlja med som mitt mod..
Liten: Det är nog helt ok
Mon: Okej.. Då ska jag ringa henne..
Tack för det snabba svaret!
Och förlåt min stavning.. Har lite bråttom känns det som..
Så lite så, hoppas att det går bra, för oss så hände det inte så mycket första gången eller de andra gångerna heller för den delen. Amningsvideon vi fick se var dock jättebra och informativ, dock på norska!