• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Börnen

Själv åker jag till Ullared idag och shoppar saker till mini! Ska bli så kul. Vi åker i eftermiddag...bor i stuga i natt, shoppar i morgon på dagen och sedan åker vi hem. Lite jobbigt med lång resa bara (ca 55 mil enkel resa)...

• nessie72

Jo det är väl det man ska göra men jag blir så rastlös
    Tycker att tiden gå så sakta...............

• nessie72

Björnen-jag blir så sotis..........vill oxå till Ullared och shoppa

• lill linda 82

nessie72: Ja, det är nackdelen med att vara sjukskriven, man blir uttråkad! Själv ska jag tvätta handdukar idag o strax lägga mig i soffan o kolla på film. Har laddat hem "Strandvaskaren".

• Marstös

Goder morgon,

Börnen: Jag var i Ullared i onsdags. Perfekt att åka nu innan lön. Det var hellugnt, inte kö till kassa, provrum eller något annat. Blev bara påkörd av en kundvagn en gång o absolut ingen trängsel. Det kan nog vara lite mer folk på en lördag men jag håller tummarna för dig att du inte behöver trängas. Hoppas att du tagit med dig stora plånboken, det lär behövas.

nessie72: Förstår att du känner dig rastlös. Ett tips: fram med symaskinen, passa på att sy lapptäcken, nya gardiner o annat som aldrig hinns med annars.

Jag räknar med att jobba fram till ca en v innan bf, om jag hinner få allt klart. Annars blir det väl tills vattnet går... Förhoppningsvis mår jag lika bra om tre månader o kan vara lika kaxig då. Inser dock att det kanske inte blir så. Min BM vill att jag ska vara hemma en månad innan bf. Låter helt snurrigt tycker jag, vill ju spara fp så långt det är möjligt. Ingen blir gladare om jag är hemma o klättrar på väggarna.

• nessie72

Marstös....önskade jag hade en symaskin för då skulle jag kunna göra massvis

lill linda......ligga på soffa låter inte helt fel.....men om jag lägger mig ner kommer jag inte upp något mer under detta dygn

• Signatur

Liten: Det där lät ju inte så lovande. Ifall jag råkar ut för ett sådant fossil kommer jag inte stå ut utan gå därifrån och inte komma tillbaka. Ska verkligen bli spännande på måndag...

Nessie72: Kan tyvärr inte komma på några bra idéer. Sitter själv hemma och är uttråkad hela dagarna. Är för trött för att orka göra något och för pigg för att sova bort hela dagarna. Men kanske baka något, läsa en bra bok, hänga framför FL. Läsa babyblues på nätet www.babyblues.com

• ucka

Liten: ta upp diskusionen, då blir gruppen förmodligen snabbt intressantare att vara med på för alla. Det kan ju faktiskt vara så att det var medvetna provokationer om inte annat så var det säkert flera som inte riktigt höll med men inte kom på ngt att säga... Du får väl ladda inför nästa...
    Nessie: läs böcker!!! sov! titta på filmer... Jag skulle snart döda för ett par tomma dagar... Äsh ge mig en timme så blir jag nöjd...

• substance

Grattis Triump till 100 dagar kvar!

• Liten

ucka: Det får jag göra.. Blev så paff själv ju att jag inte sa något alls.. Kanske var samma för dem..

Signatur: Det kanske var som ucka sa, en medveten provokation från ledarens sida för att starta en diskussion? Din grupp är säkert jättebra, så jag håller tummarna att du slipper gå därifrån!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D