*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
triump: Sökte på diktad för att se vilket du menade. De hade ett visningsex i västerås när vi var där igår, kollade inte om det fanns inne. I varjefall hittade fanns det en anons på ett på torget för 800:- Har du tur kanske det finns kvar??
utbud.torget.se/annons/9315.html
Har 100 dagar kvar till BF. Tiden går faktiskt ganska fort, det är väl tack vare min lilla dotter som håller mig sysselsat när man inte jobbar.
Ickelpicka: Visst pratat det om att den ena inte är den andra lik, men att man ska vara såpass opåverkad av värkarna som jag var är något som är otroligt ovanligt och inget de tror om en förstföderska. Tyvärr! Det straffade sig för oss att jag var inlagd på BB för observation (läkarna ansåg det vara jätteviktigt att förlossningen övervakades från första stund) eftersom de då inte gjorde några undersökningar om förlossningen ev. kunde satt igång för att de inte trodde på mig, hade jag varit hemma och åkt in så hade de upptäckt att de hade fel.
Läkarn vi träffade igår sa att man normalt inte kan föra en konversation på vanligt vis under värkarbetet något jag gjorde utan problem fram tills efter att vattnet gick (var då fullt öppen) och jag fick krystvärkar.
Tack till er som önskar oss en bättre förlossning! Vi håller själv tummarna för att det skall gå bra.
hej hej
Nu har jag 100 dagar kvar till BF!!!! HURRA! HURRA! Grattis till dig mayra, som också har 100 dagar kvar idag!
mon: jag hoppas verkligen att det blir bättre denna gång. Stackars er, det verkar verkligen traumatiskt.
Grattis till 100 dagar mayra och ElinN
Mon - hoppas att det går bättre den här gången, men nu är de förhoppningsvis medvetna om hur det kan vara för dig.
Har uppdaterat med ny magbild
. Har det blivit någon skilland??
Hur många av er läcker bröstmjölk? Jag upptäckte deti går och blev mäkta förvånad. Jag hade liksom inte väntat mig det.
Meh - visst syns det skillnad! Jättefin mage
Prillan - inget läckage här. Än (antar jag). Spännande att bli mjölkfabrik
Jag gör.. Har gjort sedan v 15... :-/
Huh.. Idag börjar föräldragruppen, börjar bli redigt nervös nu.. Är så fruktansvärt blyg, och att träffa en massa främmande människor känns tufft.. Speciellt eftersom min sambo inte kan följa med, så jag känner på mig att alla kommer stirra på mig och och tänka elaka saker pga min ålder.. Går och inbillar mig att de ska tänka "liten slampa, Kn***ar runt och blir gravid, går säker på soc.. mutter, mutter mutter.." Vill inte tänka så, de är säkert jättetrevliga.. Men mina tankar är inte de friskaste just nu...
Prillan: Jag läcker oxå...känner mig som en ko vissa dagar..