• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • vonkis

tjoho jag fick sitta vid datorn ett tag till!!!!
    ska bara hämta en kopp kaffe också så blir det ju en kanon morgon

nessie jag vakna kl halv sju så jag har varit vaken länge!!!
    men jag låg och lyssna på gubbens snarkningar och kände hur timpa höll på där inne

• nessie72

Vonkis -visst är det mysigat att ligga och känna hur någon gör sig påmind
    Själv försöker jag få upp maken till jobbet.... han skulle börjat klockan 7 i morse men ligger fortfarande och låter som en timmerstock........MUTTER
    När ska ni i väg idag då och parta?????

• Smurflovve

Hallo hallo i stugan...
    Någon mer än jag som har svårt att sova under nätterna och vaknar skit pigg på morgnarna redan vid sju tiden på morgonen?
    Skit jobbigt :(

• Missisola

Låter lagom för er Vonkis och Nessie... ni kommer inte ta ut er va
    Kan tro att min sambo ligger och trynar ff därhemma - men sen ska han få tvätta*hehe*...
    En annan lyckas alltid jobba när det är tvättdax

• nessie72

Missisola- det där skrattet lät nästan lite elakt ,men det är rätt....
    Själv köpte gubben en tvättmaskin och torktumlare hem,så han slapp lära sig vägen till tvättstugan
    Nu ska han bara lära sig andvända dem

• vonkis

Smurflovve , inte svårt att sova men blir väkt lätt.
    annars är jag oförskämt pigg på mornarna nu

nessie, du får väll hälla ett glas med kallt vatten på honom*hahaha*
    säg inte att jag sa det för då kommer han förbjuda dig att träffa mig nått mer
    ska ut och gå nu och sen kommer en kopis hit som har vattenläcka i sin lägenhet och ska låna duch och grejer. sen är det kalas på eftermiddagen

missiola, låter som bra timing där!!!
    måste hinna kopla in våran tvättmaskin innan bebben kommer , kom jag på nu*suck*

• nessie72

Vonkis- lovar att hälla vatten på honom och inte berätta att det var du som kom på ideen ,kan ju inte riskera att vi inte får ut och shoppa på IKEA tillsammans

Smurflowe- vet hur du känner dig.....svårt att sov och uppe runt 06 varje morgon

• Missisola

Smurflove: känner igen mig..och när det börjar bli lunchdax komemr tröttheten igen*zzzzzzz*

• vonkis

ojj!!
    tror jag fick första sparken på revbenen nu...
    kan dom inte göra illa sig????? kändes mer som om det gjorde ont för honom och inte för mig, lite obehalig känsla bara.
    men kul!!!!!

• Missisola

Drutten har ff inte börjat sparka i de regionerna utan h*n håller till under och runt naveln....desto mer!!!
    Ska kanske var tacksam så länge h*n inte hittar revbenen?!?!?

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D