*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Vonkis-dom klarar sig....lite ont får dom nog......men det är ingen fara
komma ut med stukade fötter och blåmärken vill vi ju inte att han ska göra men han får skylla sig själv om han har börjat böka runt vid mammas revben
Vonkis-har fått inbjudan till mega sale på Debenhams i april.....vill du följa med??????? brukar vara runt 70% rea på barnkläder
Nessie...Hur har du f¨tt det erbjudandet..Låter ju jättekul!!!!
klart vi ska dit!!!!!!
då har man fått lön också*jippi*
Jag anmälde mig till debenhamns vip klubb.....någongån kommer inte ihåg när?????
Men får lite inbjudningar då och då.....brukar vara jätte trevligt
Kostar det nått? Man kanske skulle bli en V.I.P*hehe*
Näha det kostar ingenting....än så länge är det bara fördelar.....man får inbjudan till reorna,samt när en ny kollection släpps,dvs sommar ,vår och vinter....inbjudan till kvällsöppet ...som enbart är för vipmedlemmar
Då brukar dom bjuda på lite dricka och någon typ av snacks som man kan tugga på under tiden man shoppar
Var inne på deras hemsida, men kunde inte hitta nått om VIP - man kanske måste gå dit?? Man är ju medlem hos de flesta kedjorna
Jag fyllde i en lapp när vi var där och handlade....och sendan dess har inbjuderna kommit i brevlådan eller på mailen
Samma här...har nog ett medlemskort på typ alla kedjor som finns...tala om att plånboken är lite tjock