• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Lite norrut...hehe...i Gubbängen är det oxå ca -6 grader och klarblå himmel!
    Är det nu det ska börja "lacka" mot vår?????

• nessie72

Missisola-vi kan ju alltid hoppas att våren är på G...Tänk vad skönt att inte behöva klä på sig så mycket kläder utan kan gå i linne och byxor

• Missisola

Nessie: åååhhhhh*längtar* - fast linnetemperaturer lär nog vänta på sig ett tag... Jag är glad om jag slipper böka på mig vinterkappan... Vill har tjock tröja och tunn jacka NU!!!!! Och slippa strumpbyxor under brallorna!
    Så vad händer denna söndag då?

• nessie72

Ska ut och övningsköra............sen ska jag försöka ta en promenad
    Själv då???????

• Missisola

Ska i väg till Farsta och köra lite styrka och sen handla...Resten av dagen blir bara skrota här hemma och grejja lite... Är knappt hemma nått i veckorna så.. Min kollega ska komma förbi med en vagga i em oxå;)

• Börnen

God morgon, god morgon!

Kom hem från Ullared sent i går kväll...har shoppat hur mycket som helst...för nästan inga pengar alls! Mini tyckte det var jättekul och sparkade som en tok på mammas revben hela vägen (60 mil!)

Lyckades halka i fredagskväll...ramlade först ner på vänster hand och knä...men kunde inte hålla emot utan gled ned platt på mage...slog i revbenen lite...men tror inte att magen fick så stor smäll...mini har sparkat som vanligt efter. Men nog blir man orolig allt!

Nu ska jag fota alla saker vi köpt och maken ska stryka lite...ikväll har vi tid i tvättstugan...en riktigt rolig söndag med andra ord!

• triump

God dag. får man väll säga såhär dags. underbart solsken. har varit ute och strosat och vill ut igen.

• Signatur

Har faktiskt mått riktigt bra idag. Känns helt otroligt efter så många "dåliga dagar". 29 fullgångna veckor idag...längtar tills om 10 veckor...

• Börnen

Nu har vi fotat allting som vi köpt till Mini på Ullared. En komplett lista finns i presentationen...utvalda bilder i bildgalleriet. För nyfikna finns allt fotat på hemsidan web.comhem.se/~u70900468/hemsida.htm

• Mowglie

Börnen: vilka fina saker du har fyndat! vill oxå åka dit, Men kommer nog inte hinna förrän "Mowglie" kommer.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D