• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Oki, men ska kika in där när jag passerar nästa ¨ång - ett kort mer eller mindre skadar ju inte*s*....

• A lie

Vilken det varen härlig morgonaktivitet det varit här inne.. och som vanligt har jag missat den vaknade 6.10 och låg och njöt en halvtimma av rörelserna i magen och det trolska skimmer som blev i rummet av soluppgången genom de blå gardinerna, alldeles lila sken.. Sen har jag hunnit med en ridtur och en hundpromenad i friska luften.. så nu är det bara att ladda innan det är dax att ta tag med tvätten - har tvättstugan kl 13.00...

• vonkis

mör och svettig och helt slut blev jag av den där promenaden
    men skönt var det och skulle jag ha tid skulle jag satt mig i solen och försökt få lite färg i ansiktet*s*

nä in i duchen och sen blir det allt lite lunch tror jag..

• Bonanza

Vi ska åka på Åbokryssning ikväll! Så jag sitter här och bara väntar på att tiden ska gå så att jag kan klä på mig mina fina vårkläder (skiter i att det är kallt ute) och så att vi kan ta anslutningsbussen till sthlm. Ikväll blir det medelhavsbuffé, lite spel på enarmade banditer, och imorgon är det tax-free shopping som gäller. Ska bli så kul!

• nessie72

Bonanza--vad kul parta lite för mig med SNÄLLA
    Hoppas du får en riktigt kulig kväll.........

• Missisola

Åååååå vilken halsbränna jag har nu*morr*...Och glömde tabletterna hemma..Kollega är på väg och handla nu ...hon skulle ändå tillApoteket...

Ha det så skoj Bonanza! Medelhavsbuffe låter ju så mumsigt!!!

• A lie

åhh vill med på x-ning... köpa lakrtitspipor..

missisola:hoppas hon kommer med tabletterna snart. Mitt tips, som jämt har olika väskor osv - lägg ett par tabletter imyntfacket på plånboken i reserv, den tar man ju oftast med sig...

• Missisola

A lie: Jo jag har fått bot nu Jag brukar oxå ha små förråd, men upptäckte till min förskräckelse att mina gömmor var tomma nu...=/

• Liten

Godmorgon! (säger jag nu.. )
    Lyckas aldrig somna innan småtimmarna, så det här är tidig morgon för mig.. Idag ska vi iväg till sambons föräldrar.. *suck*
    Inte min favoritsyssla, men de vill tydligen se magen, så man får väl offra sig...

Var hos Bm igår, mitt hb hade sjunkit så hon ordinerade mig: Kiwis!
    Hon tyckte inte att järntabletter var nödvändigt utan bad mig springa iväg till netto efter att vi var klara och köpa en kiwikorg..
    Sådan medicin gillar jag..

• nessie72

God morgon juni magar........vad har ni för väder runt om i landet idag?????
    Själv här i haninge har vi strålande solsken och -5 brrrr,men det ser ändå mysigt ut ute

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D