*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Oki, men ska kika in där när jag passerar nästa ¨ång - ett kort mer eller mindre skadar ju inte*s*....
Vilken det varen härlig morgonaktivitet det varit här inne..
och som vanligt har jag missat den
vaknade 6.10 och låg och njöt en halvtimma av rörelserna i magen och det trolska skimmer som blev i rummet av soluppgången genom de blå gardinerna, alldeles lila sken.. Sen har jag hunnit med en ridtur och en hundpromenad i friska luften.. så nu är det bara att ladda innan det är dax att ta tag med tvätten - har tvättstugan kl 13.00...
mör och svettig och helt slut blev jag av den där promenaden
men skönt var det och skulle jag ha tid skulle jag satt mig i solen och försökt få lite färg i ansiktet*s*
nä in i duchen och sen blir det allt lite lunch tror jag..
Vi ska åka på Åbokryssning ikväll! Så jag sitter här och bara väntar på att tiden ska gå så att jag kan klä på mig mina fina vårkläder (skiter i att det är kallt ute) och så att vi kan ta anslutningsbussen till sthlm. Ikväll blir det medelhavsbuffé, lite spel på enarmade banditer, och imorgon är det tax-free shopping som gäller. Ska bli så kul!
Bonanza--vad kul
parta lite för mig med
SNÄLLA
Hoppas du får en riktigt kulig kväll.........
Åååååå vilken halsbränna jag har nu*morr*...Och glömde tabletterna hemma..Kollega är på väg och handla nu ...hon skulle ändå tillApoteket...
Ha det så skoj Bonanza! Medelhavsbuffe låter ju så mumsigt!!!
åhh vill med på x-ning... köpa lakrtitspipor..
missisola:hoppas hon kommer med tabletterna snart. Mitt tips, som jämt har olika väskor osv - lägg ett par tabletter imyntfacket på plånboken i reserv, den tar man ju oftast med sig...
A lie: Jo jag har fått bot nu
Jag brukar oxå ha små förråd, men upptäckte till min förskräckelse att mina gömmor var tomma nu...=/
Godmorgon! (säger jag nu..
)
Lyckas aldrig somna innan småtimmarna, så det här är tidig morgon för mig.. Idag ska vi iväg till sambons föräldrar.. *suck*
Inte min favoritsyssla, men de vill tydligen se magen, så man får väl offra sig...
Var hos Bm igår, mitt hb hade sjunkit så hon ordinerade mig: Kiwis!
Hon tyckte inte att järntabletter var nödvändigt utan bad mig springa iväg till netto efter att vi var klara och köpa en kiwikorg..
Sådan medicin gillar jag..
God morgon juni magar........vad har ni för väder runt om i landet idag?????
Själv här i haninge har vi strålande solsken och -5 brrrr,men det ser ändå mysigt ut ute