• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • meh

Oj, här har det skrivits en hel del under helgen. Får uppdatera mig lite senare. Nu har vi i alla fall kommit hem från allra nordligaste norrland och åkt ca 190 mil i bil *puuh* det känns i ryggen och man är väldigt trött.

Hoppas att alla har haft en bra helg.

• triump

här har ni en morgonpigg tjejj!! blå himmel och solsken, isande kallt och snö. det är vår??

helgen har varit toppen, kultur, god mat och gott sällskap. är en kort resume av den gågna helgen. storstädning och tvätt har jag helt struntat i.

Lillplutten sparkas inte längre lika mycket som under en period tidigare. skall till bm i veckan på det tredje besöket. spännande. Nu har fk papper skickats.

kram triump

• Mowglie

Jo jag é vaken och har varit det sedan kl 04.00, då tidningen kom

Jag undrar en sak angående min mage, kan det verkligen vara så att man har en stor mage men en liten bebis? jag bara läser överallt att bebbesparkarna börjar avta och att man inte känner lika mycket längre, men för mig är det nästan tvärtom, lillen sparkar och bökar förfullt där inne och när h*n sparkar så är det ganska hårt, Min mage är stor! nästan alla som ser mig reagerar om det verkligen bara ligger en där inne, och det är oxå ganska irriterande

I dag ska jag till läkare och hoppas att jag kan få min sjukskrivning förlängt, jag kan ju bara inte gå och jobba, kan ju knapt ta mig utan för min dörr,pga foglossningar. Sedan ska vi på föräldrarutbildning, det ska bli jätte spännande och sedan avsluta min dag på mvc med ett besök hos bm och mäta magen

• A lie

Godmorgon.
    På tal om FK pappren.. håller på att bli galen på att försöka få tag på dem per telefon. hur sjutton gör man om man har två anställningar, skickar man in två papper då eller??

• mon

Mowglie: Visst kan man ha en liten bebis i en stor mage! Själv är min mage lååååångt större än vad den någonsin blev då jag väntade Tyra och så putteliten (men ganska) var ju inte hon så då undrar man ju hur stor denna bebis är!

• Mowglie

Mon: ok tack det va ju skönt att höra, men undrar just varför måste magen vara såååå otroligt stor om bebben inte är stor? magen är ju bara ivägen

• lill linda 82

Gomorron!
    Oj vad jag har sovit dåligt inatt. Bäbisen har bökat hela gårdagen o natten, känns som den borrar sig neråt o sen spjärnar emot uppåt mot mellangärnet o kört ut armbågarna i sidorna på mig. Det svider o ilar o har sig nere vid blygdbenet...känns jätteskumt. Har fått snurra på mig hela natten så jag är öm i höfterna.

Vilket underbart väder vi haft här i Östersund i helgen. Åkte till svärföräldrarnas stuga och fiskade,solade på isen. Gjorde varma mackor på elden. Underbart!!
    Så nu har jag äntligen fått lite fräknar i ansiktet. Mys!

• Mowglie

Lill Linda 82: det där lät ju hur mysigt som helst! grill varma mackor, jo visst vi har kanon väder här i Uppsala oxå och har haft det hela helgen, men det va dock -14* o morse men det blir nog snart varmare, de har ju lovat +5, +10 denna vecka, och vad passar inte bättre med lite vårväder nu till påsken!

• Börnen

Godmorgon! Försökte lägga in magbilder igår kväll...men som vanligt så kommer jag aldrig in på FL på söndagkvällar när magbilden ska in! Fast denna gång tror jag att det berodde på vår anslutning och inte på FL!

Nu är bilden inlagd i allafall...tyvärr verkar kameran ha fått en knäpp...bilderna blev jättegryniga trots att vi tog om de i bättre ljus! Men det ska nog gå och se i allafall! Några kommentarer?

Bilderna finns också på hemsidan web.comhem.se/~u70900468/hemsida.ht m där alla magbilder finns bredvid varandra...lättare att se utvecklingen!

Nä...ska verkligen försöka ta mig i kragen idag och sätta mig ner och plugga...är minst sagt behövligt...annars kommer jag missa tentan senare så mycket som jag ligger efter!

• lill linda 82

Mowglie: Ja precis, ska ju tydligen bli toppenväder då. Våren ska komma! Bosätter nog oss då i stugan o solar gärnet..

Nä, nu ska jag ta o fixa iordning mig, tänkte åka ner på stan o köpa nya jeans. Har växt ur mina mammajeans jag köpte för 1,5 månad sen, får dom inte över höfterna längre. Helt sjukt att jag får gå upp i stl L på dom nu.. Ska förbi hos chefen oxå o fylla i rehab.papper som Fk ville ha.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D