• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Marstös

Här är en till som äter Niferex eftersom BM envisas. Fuskar dock en del.

Var hos BM igår och fick en chock, +10 kg! Hjärtljuden är fortsatt höga, 150. Efter BM åkte vi o skulle kolla på barnvagn för första gången. Vi slog till direkt. En Brio som vi gillade båda två. (Minns inte om det var en kombi eller duo, en med hårdlift är det i alla fall). När vi ändå var i affären köpte vi en Auto Graco med bas också så nu är det avklarat. Konstigt vad man kan ändra sig fort, vi hade egentligen inte tänkt köpa nytt, men nu när vi tyckte om det så var det lika bra att handla.

Bestämde tapeter till barnrummet också. Jättefina blå med möss på. Jag har så'n tur att ha en pappa som är målare, så nu är det bara ringa farsgubben så köper han tapeterna och kommer o hänger upp dem.

Jag tyckte att jag var sen i handlingen, för en vecka sedan hade jag inte köpt en pryl, men nu har jag nog sprungit om en del av er tjejer.

• lill linda 82

meh: oki, jag va dit igår. Förresten, när var det ni skulle börja föräldragruppen??

• lill linda 82

Måste oxå fråga, hur ser era navlar ut?? Mini har börjat böka så hårt i navelområdet så jag är alldeless blå/lila runt den...hehe
    Huden är så tunn så att det går nästan att se in..

• vonkis

marstös, kul att få handla
    vi har också valt en brio och ska åka till barnens hus ikväll och kolla lite mera....så kul att bara få kika på alla söta grejer!

10 kg är vad jag också gått upp om inte ett par till ska till bm om ett par timmar*hjälp* vågar knapt väga mig denna gång för sist hade jag gått upp fyra kg på en månad! men man är ju hungrig hela tiden och äter jag inte då så blir jag helt svimfärdig.

• Signatur

Bonanza: fy vad trist!

Lilll linda 82: Min navel har börjat bukta ut och är också alldeles blålila. De kanske har den färgen??

• A lie

Bonanza: Fy vad trisst - skulle vara asförbannad på min man... men som sagt, nu kan du handla nytt utan att han opponerar sig...

• vonkis

bonanza: vilken klok mamma du har
    men förstår att du är ledsen för jag skulle känna exakt lika dant!
    ingens fel men det går liksom inte att få tillbaka heller, och det är trist.

lil linda 82, min navel har bar ablivit lite hårdare än vanligt och är inte lika ljup längre men ser i stort sätt ut som vanligt

• meh

Lill linda - Vi ska börja med föräldragruppen den 28 april . Tycker det är lite sent, men men, är ju bara att hoppas pyret inte vill komma ut 1 månad tidigare, som jag själv gjorde och som min systers barn gjorde.
    Var det kul på första mötet?

• meh

Bonanza - känner med dig, skulle också bli besviken och ledsen, men nu får du ju möjlighet att köpa mycket nytt

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D