*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Börnen: oj,oj vad du fixar, men det är ju ca 2 månader kvar, du kommer att bli tokig av att se allt stå iordning så långt innan
Själva ska vi snart börja riva väggar och börjar bli lite orolig om vi kommer att hinna klart
Men vi ska ju få lite hjälp här nu under påskhelgen så jag hoppas iallafall att Mowglis rum kan bli kart så har vi bara vårat sovrum kvar.
Usch, idag tror jag inte att jag orkar mig utanför dörren... Sambon åkte till Luleå vid 3 tiden i natt och kommer inte hem förrens imorgon vid 14... Jag är jätteglad för hans skull, de har en spelning och han lever för musiken, men jag då?? Kände mig som en elak ego-kossa när jag började gråta när han skulle åka.. Har inte varit utan honom så länge sedan arvika i somras... Och jag har inte sovit ensamen på ett år! Usch, fy, blä.. Hur orka?
Kanske ska tillägga att jag är tokrädd för bilar, hatar dem av hela mitt hjärta.. Att då se den som man älskar mest i hela världen sätta sig i en och köra 100 mil för att spela en timme och sedan köra 100 mil tillbaka... Det känns inte så bra..
Men han lovade mig att komma hem hel.
Liten: Uffa, vet hur du har det. Sådär kan jag bli bara min sambo ska på jobbet vissa dagar. Det går nog bra ska du se, passa på att rå om dig själv o lill*n.
Passar på att fråga er tjejjer....
Ni som äter järntabletter, vad äter ni för sort?? Bm sa att jag måste börja äta sånna nu, hon rekomenderade niferex. Nån här som äter sånna, är dom bra?
Liten - det ordnar sig alltid. Kan lugna dig med att vägen upp till Luleå är hur bar och fin som helst, åkte E4:an mellan Ö-vik och Luleå i söndags. Sedan är det ju ingen trafik på natten heller.
Tack..
Har lugnat ner mig lite nu, sitter och kikar på brudklänningar..
Om vi bara kunde bestämma datum någon gång också, så att vi kunde börja planera...
Önskar att vi hade gjort det redan, för det finns inget som lugnar ner mig så mycket som att sätta mig ner och planera, planera, planera. Älskar det!
Liten: passa på att ta vara på dig själv, lägg dig i ett härligt bad med mjukgörande doftoljor och handla hem det som du tycker är gott, städa iordning och tänd massa ljus, kolla på romantiska eller spännade filmer! så går tiden fortare och snart har du din favorit hemma igen
Jag fårstår vad du menar med ego!!! jag va nog själv så mot min man förra helgen och då skulle han bara ut med grabbarna och dricka öl
Men att sova utan honom det är konstigt nog bland det svåraste som finns!!! Men det är väl så när ens trygga sida inte finns brevid
Hoppas att det går bra för dig, annars får du väl sitta uppe med fl hela natten
Kram på dig
Lill linda: Jag äter Niferex efter att ha blivit "tvingad" av min bm. Hade då ett järnvärde på under 100, hade yrsel, svimmade etc. Nu har jag inte kollat värdet men mår mycket bättre! Har inte fått några biverkningar alls. Kan alltså rekommendera!
Åh vad jag blir avis på er som har bebisrum att fixa med. Vi bor bara i en två (visserligen stor) men får nöja oss med babyhörna i början...
Lillinda: Jag äter niferex. För en dryg månad sedan var mitt järnvärde nere på 95. Nu har jag käkat Niferex i en månad och är uppe på 110 igen. Blev omedelbart piggare, även om det känns ologiskt att jag skulle bli piggare på en gång, placeboeffekt kanske.. :)
hej på er!
ja visst blir man helt till sig när man börjar inse att det är dags snart att inreda barnrummet
jag vågar knapt börja men är så sugen så det kommer nog hända nått i helgen där inne....jag vågar lägga i kläder i byrån men inte hänga upp tavlor på väggarna(skumt).
känns alldeles för mycket när det kommer till små detaljer så dom får vänta lite. gardiner borde jag kasnke kunna sätta upp men det tar emot lite också*s* undrar varför man känner så?
börnen hoppas du får en skön pratstumd med bm idag och att hon lyssnar och ger dig kloa råd!
ska till bm halv fem i eftermiddag och min sambo ska med så det känns extra kul för han har inte hört hjärtljuden ännu
hoppas lillen mår bra så man slipper oroa sig....är glad att det känns bra iallfall!
Lill linda - jag äter också Niferex, tar en tablett om dagen. Får veta om det gjort verkan på tisdag, då jag ska till BM.