*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Mín hoppediz har kommit!!
Nu återstår bara att lära sig knyta den.. tur att man har tid på sig..
Någon annan här som ska ha sjal förresten?
Liten, vet inte om jag vågar ha sån*s*
verkar svår att knyta och jag skulle gå runt och tro att jag tappar barnet hela tiden
men dom är säkert jätte bra, ser så fina ut!
Hej alla Junimammor!!! Oj vad det ska bli mysigt att fira påsk i år! Hoppas att vädret håller i sig och till o med blir bättre
Vill mysa i solen även om man får ha sin trånga vinterjacka på sig!
Ohhh, är vi redan höggravida?! Jag håller med Marstös, trodde inte att man va höggravid förrän ca. 3 veckor före förväntad födelse! Har fått tid till vårt näste UL. Oj vad jag längtar, men måste vänta en hel månad till. Det ska bli sååå kul att få se den lill* rackaren igen! usch, då är jag redan i v. 33 och juni närmar sig med stora steg... *spännande*
Så, en gång tid, hoppas ni alla får en riktigt glad påsk!!!!!!!!!!!!!!!
Vi funderar på sjal. Men vi kommer nog inte skaffa det förrän babyn är här och vi kan testa med baby.
Hallo alla junimammor
HAr just varit ute i solen och det är riktigt skönt
Hoppas ni alla får en riktigt trevlig påsk och mycket god mat
KRamiz
nessie72
Vonkis - jag hoppas du struntar i din bm. Vad är en morot mot dragéägg, choklad och häxvrål??? You go girl
signatur: Var bor du? Du får gärna testknyta någon av våra sjalar om det är i närheten av S-te/sthlm
Tack för erbjudandet! Bor i Uppsala men har lite svårt att ta mig någonstans pga det förbaskade illamåendet. Annars hade jag kommit som ett skott
Stackars dig! Erbjudandet står kvar iaf! Om illamåendet nu skulle släppa någongång!