• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • vonkis

hehe...vem har sagt att det är lätt att fatta sig på fk*s*
    försöker också förstå mig på dessa papper och hoppas jag har fått allt rätt nu...ska skicka in allt i veckan så får vi se vad man får för summa per dag sen....lär säkert bli skitsur*s*

ja min mage stämmer inte heller in på det vi fått reda på om det nu är rätt så man blir lite fundersam när man har en snopp på ul bilden och en tjejmage*s*

• meh

Kan trösta alla som har problem att förstå sig på papper från FK. Har en kompis som jobbat där och även hon hade problem att förstå papperna om FP, trots att hon är van vid deras "språk"

• molle76

missisola: Nej, vi fick inga exempel. Fick knappt reda på nånting. Hon som pratade var inte speciellt bra. Bara stod och läste innantill från overheaden.

Vonkis:Hur ska du göra då? Hur många dagar i veckan ska du ta ut. Själv vill jag ta ut så lite som möjligt. Funderar på 3 dagar/vecka,men vet inte om det är för lite.

• triump

angående fp, jag har funderat på att ta ut tre dagar i veckan första tiden, (tre månader.) . för att sen öka dag antalet..dvs när man måste ut och fika med väninnor mer...men vi får se hur det blir..

• triump

ha en bra dag idag brudar jag skall kila till jobbet kikar in senare... hörrni härligt med påsk nu. har köpt godis som skall pytsas ut i små påskägg.....mmm massor har jag redan stoppat i min mun . godis e gott... (även kl 7 på morgonen)

• koje

Äntligen så kanske jag vågar förbereda för bebisen i går var vi o köpte garn till dressen som knytet ska ha på sig när vi åker hem. Börjar sticka nu för mina fingrar vill inte sticka så länge så det lär ta lång tid. De är ju som frukostkorvar vissa dagar.

Idag fyller gubben år och vi håller på att sy ett förkläde till honom när han håller på att laga mat så stänker det säger han så nu syr vi för glatta livet. Trodde vi skulle bli färdiga i går innan han kom hem från jobb men icke. Han slutade tidigt.

Så idag ska det vara färdigt sen ska det röjas här sen kopplas av.

Magen bmår bra kollar varje dag efter hormonranden men den har inte infunnit sig ännu den har jag haft med våra 3 tjejer kan inte minnas att jag hade det med sonen men det är 17 år sen jag var gravid med honom så det är inte konstigt om minnet sviker en där.

Hoppas att ni får en bra dag idag

• Mowglie

Godmorron tjejer!
    Oj vad det pratas om fp och jag som inte äns har börjat titta på det, men det kanske är dags nu för det verkar ju vara svårt att fatta hur man ska göra, men det är det ju alltid när det gäller fs. men nu är jag sjukskriven fram till bf och skulle det bli något glapp mellan att barnet kommer och sjukskrivningen så har jag semester att ta ut och det är inga problem för mig att få det, de är så snälla på jobbet så jag behöver inte ansöka utan jag ska bara ringa in när jag vet hur jag vill göra.

Idag tror jag att det kommer att bli kanon väder, det är redan +2* och solen skiner för fullt! det är skönt att det äntligen blir vår, passar bra nu när man är bara hemma och inte kan göra något annat en att sitta på balkongen och sola
    Snart är det påsk och jag ska äntligen få tillbringa flera dagar tillsammans med min man, visseligen ska vi fixa i "Mowglie´s" rum, men det är ändå mysigt att få ha hela dagarna tillsammans

Jag tänkte på att nu när jag bara ska sitta och ta det lugnt hela dagarna så ska jag nog börja med att pyssla ihop en scrapbook till lilla "Mowglie" är det någon annan som har eller ska göra det? Och finns det någon med roliga och fina tips så kom gärna med dem!

• Börnen

Godmorgon godmorgon! Idag ska jag till bm och prata lite om hur jag mår...hoppas att hon har tid och ork att lyssna! Vi satte upp gardiner i minis rum igår och de blev faktiskt jättefina...maken kom in flera gånger i morse och påpekade att det! Gulle honom...tror han har kommit in i något boastadie han också...nästan mer än mig för tillfället!

• Mowglie

Börnen: du får nog allt ta lite bilder på Mini´s rum så man får se
    Efter påsken så kanske Mowglie´s rum äe klart men då ska det inhandlas skötbord och säng och lite annat mysigt som ska pyntas med
    Men jag ska sätta in en bild när allt är klart.

• Börnen

Mowglie: än så länge är det endast gardinen...och FLYTTKARTONGER i en sabla oordning! Så det är inte så mycket att ta kort på....men sängen står redo att bli uppackad, skötbordet väntar....så snart så kommer nog sängen att bli monterad och bäddad...har svårt att hålla mig!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D