*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Lill Linda 82: men det jag oroar mig för är inte en sådan svacka...hade en rejäl depression för några år sedan...gick länge på diverse mediciner och samtal...var på väg att bli inlagd flera gånger... Det tog över ett år innan mitt liv kom på fötter igen....detta skedde efter att jag gick in i väggen och som det känns nu är jag snart på väg att göra det igen...orkar inte med skolan som suger ur all must ur mig...ligger långt efter och vet inte om jag klarar av att fortsätta just nu!
Börnen: Jag tycker du ska ta det lungt och bädda ner dig och bara vara, INNAN du går in i väggen igen. Just eftersom den förra depressionen kom efter det, så skulle jag akta mig för att göra om samma misstag. kan du inte ta kontakt med någon tex på studenthälsan och prata igenom din situation NU... Ev räcker det med att bara prata, annars får du väl helt enkelt dra ner på takten, för trots allt är minibörnen betydligt viktigare än allt annat som tex skolan just nu.. Skolan kan vänta en termin eller två, bränner du ut dig måste den ändå stryka på fötterna och då är det def. inte värt allt du kämpat hittills.. har ju flera gåger innan skrivit hur mycket jag beundrar dig som orkar med...
***massa styrkekramar***
Börnen - instämmer med A lie. Ta hand om dig, viktigt viktigt. Styrkekram!
Björnen: Då tycker jag verkligen att du ska börja ta det lugnt nu. Håller med de andra tjejjerna.
Kom hem från mvc nyss. Allt såg jättebra ut, men jag måste börja äta järntabletter. Såhär ser mina nuffror ut nu
SF-mått: 28cm, Hjärtljud: 145, Blodtryck: 130/75. Ligger 11kg plus nu.
Hej
Läser så ofta jag kan (men hinner inte läsa allt) men är inte lika aktiva på att skriva som er andra. Har bf 21/6. Undrar om man ska få tillbaka något (bekräftelse eller liknande) från fk när man skickat in moderskapsintyget? Längtar ihjäl mig till juni. Tycker veckorna har stått stilla det senaste.
Stackars Mowglie! Förstår vad du menar. En del av mig skulle tycka det var jätteskönt att få gå hem från jobbet redan nu, medan jag vet att jag skulle klättra på väggarna om jag skulle gå utan jobb ända till juni. Om du dessutom varit sjukskriven en hel del förstår jag att du blir deppad.
Börnen: Ta det lugnt, du måste tänka på dig själv och lillbörnen i första hand. Du hinner bli läkare så småningom. Dags att trappa ner innan det är för sent! Kram.
Lillinda: Våra magar följs åt. Mitt SF-mått är också 28.
Ni som inte kollat könet; har ni på känn vad det är för något. Jag är osäker, men det lutar åt en kille. Har "killmage", ganska låga hjärtljud, sexlusten i behåll, ingen hormonrand, mådde inte så illa etc. Så skrocket pekar på en kille. Vad tror ni om era?
lilaki: Ja hurru du, ingenaning. Personen jag har i magen känns mer som ett "det" tycker jag..
Ska man kolla på skrock så är det 50/50. Har absolut ingen sexlust alls, ingen hormonrand, o känner mig inte lika fin alls som innan. Magen tyder på pojke, medans allt det andra tyder på flicka.
Jag tror på pojke efter en 'uppenbarelse' för någon månad sedan. Sambon tror också pojke. En gruppchef
omgivningen tror flicka. skrocksymtomen säger också flicka, förutom då möjligtvis att jag är så förbaskat snygg fortfarande
Börnen - kan bara instämma med de andra tjejerna...*kram*