• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • A lie

Bonanza: Oj vad magen växt bara sedan förra veckan..

Börnen; Bra gjort, kan tro att det känna SKÖNT nu

• Bonanza

Ja visst har den växt?

Börnen - bra att du tänker på din och bebisens hälsa i första hand. Jag har själv jättesvårt med det, stressar upp mig till bristningsgränsen över tentor etc. Det är aldrig bra. Ta det lugnt nu.

• triump

vonkis snygg vagn, jag har me köpt en brio nova 2005 med hårdlift

• meh

Lill linda - det blir säkert mycket mer prat om det är uppdelat och ju fler gånger man träffas.

Börnen - du gör helt rätt som sjukskriver dig. Allt som betyder något är ju din och barnets hälsa och du kommer säkert må mycket bättre när du inte har en massa måsten att göra. Njut av tiden som är kvar och boa åt bebisen

• pthegirl

Heja Börnen!
    Jag har oxå blivit sjukskriven, fast till 50%. Bättre än inget. Vi får se hur länge det "håller"...

• vonkis

lill linda: kul med vagn!!!! kläm och känn lite för mig me för våran kommer inte förens i slutet av maj:( min sambo ville inte få hem den innan*s*

börnen: låter som ditt besök hos bm gick bra och att du verkligenfick ut nått av det och gjort dig själv en stor tjänst idag
    tänk vad mycket bättre du kommer må när du fått vilat upp dig ett tag!

själv var jag också hos BM idag och fick en chock när jag såg vad vågen hade ökat till men men nu får jag verkligen skärpa godissuget och hitta andra lösningar som ajg kan stoppa i munnen istället...
    annars såg allt fint ut och lillkillen har ett fint och starkt hjärta som får en att rysa varje gång man hör det

• ucka

Vilket härligt väder vi hade i dag. Nu är våren i gång och snart är det april och sen är det maj och sen... tjo, fartvinden blåser.

Jag har inte vågat ställa mig på vågen sen inskrivning och BM har inte ens föreslagit det...TACK! Smakade lite på Påskgodiset när Emma somnat. Måste nog smaka lite till när jag tittar på LOST. Det är inte bra att vara ensam hemma . (MAnnen jobbar sent)
    Har varit lite deppad ett par dagar men det blev tydligen bättre av godiset (eller så är det att det bara en dag kvar till Påsklovet, man vet aldrig...)

• Marstös

Börnen: Bra gjort. Vila nu och ta hand om dig.

Ucka: Lite avis på dig om du har påsklov, men det är ju långhelg snart och godis ÄR gott. Skäms nästan när jag tänker på hur mycket jag köpte igår.

Vonkis och bonanza: Jag ska kika in på era vagnar. Har tagit reda på att det är en Brio kombi vi köpte (kollade kvittot ). Får ni hem era vagnar innan födseln? Sambon hämtar vår när jag är på BB är det planerat.

Känner mig nöjd, har precis gjort klart våra deklarationer (näringsverksamhet, aktieförsäljning o sånt som tar lite tid). Passar på när jag är så olidligt tidig på jobbet. Jag får inte in deklarationsprogrammet hemma (urgammal dator) o idag var jag tvungen att åka med sambon eftersom vi bor i skogen o har en bil på service.

• lill linda 82

Bonanza: Oj vad din mage har växt..

Oj vad mysigt det är med vagn hemma.. Min sambo kom som en oljadblixt från jobbet då jag skrev på msn o berättade att vagnen kommit, han som hade tänkt jobba över o allt. Men tog saxen i högsta hugg o började montera vagn istället.. Det är mer han än jag som gått o kört vagn här i radhuset nu sedan igår... hehe.
    Den va ialf superfin, ångrar inte en sekund att vi köpte en Knorr.

• Liten

Jag går in i tredje trimestern idag!!
    En livsduglig liten krabat på ca 1 kilo rumstrerar runt i min mage, och fasten sambon fortfarande är borta så känns livet häääärligt!
    Vår, bebis och idag kommer min Hoppediz!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D