*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Visst räknas tredje trimestern som höggravid??
Eller när är man det igenligen?
Lill Linda, höggravid har jag kännt mig sedan v10 då min mage exploderade och blev stor,
men nej vi är någ inne i höggravidas stadie nu, det är ju bar drygt 2 månader kvar!!!!
Är det någon mer som vaknade med solstrålar stickandes i ögonen? så himmla mysigt
Har verkligen längtat efter våren!
Gladpåsk allesammans!!
Kram
Ja man kände sig ganska gravid ändå med "gasmagen"...
Enda som saknades var sparkarna.. *s*
Här är det molnigt...inge skojjigt väder alls. Men solen kommer nog imorron... *håller tummarna*
Här skiner solen för fullt, fåglarna kvittrar och snön smälter.. Och båda katterna springer från fönster till fönster och klapprar med tänderna..
Synd att de inte vågar sig ut på balkongen, annars hade det varit skoj att se dem försöka fånga några fåglar, inte bara springa omkring och utstöta jaktljud..
Angående högravid: Har ingen aning, men jag känner mig minst sagt höggravid.. Magen är stooor och skorna går bara att få på genom någon slags avancerad balansakt + långt skohorn. Vinterjackan kan inte längre knäppas över magen om jag inte håller andan, drar in magen OCH lutar mig framåt.. Gosh.. Och så ska man bli större...
Nu har jag lagt in nya bilder på min mage..
Godmorgon alliohop
Jag tycker att man är höggravid när det är de sista tre månaderna, men det kanske är fel
Oj, jag trodde att man var höggravid de sista två, tre veckorna. När man blivit så stor att man inte kan ta sig ur sängen o dyl
Marstös - det kanske du har rätt i, eller så är det sista månaden bara
Hejsan på er!
Jag ska till London om två veckor!
3nätter blir det har precis pratat med min läkare om ett läkarintyg att graviditeten är utan konstigheter och bf datum..som man måste ha mellan v28-36!
Är det nån här som varit ute och rest i 3:trimestern?
Jag har bott i London i ett par år så det är inga konstigheter där...åka till en helt okänd storstad skulle jag nog inte göra..
Jag har "liten mage bara sf -mått på 22 i v28...och har bara gått upp 1 1/2 kg....gick ner 6kg först , kräktes 100 ggr om dagen och var inlagd mm...så det äär ju inte så konstigt..
Nu ska jag njuta av LOndon med min a två jobbarkompisar !
Hej svejs!
Erica
hej tjejer!!
solen skiner och det är påsklov om två timmar
ska ta mig en redig promenad och ladda inför kvällen, för då ska jag ut med en kompis och käka och ha kul!!!
man är högravid efter v.27-28 står så då är vi på bra väg allihoppa tror jag. jag börjar tillochmed känna mig höggravid och tycker det är skitkul att få gå med magen i vädret
hoppas ni alla får en härlig påsk och tänk på att ta en morot istället för en chokladbit som min bm sa till mig igår*asg* haha tror hon ja!!!
kram på er allihoppa!