• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Liten

Är nästan precis hemkommen från påskmiddagen, jättemysigt och GOTT! Vräkte i mig mat, satt sist kvar och åt t.o.m. Det brukar vara min pappa som är sist annars men i år.. Oj, oj!
    Fick en jättefin mamma- t-shirt i påskpresent av min mamma, och hon överaskade sambon med 2 trisslotter... Och så var min storebror hemma! Så roligt att träffa alla..

Mår bra nu för tiden, men undrar om inte mitt blodtryck håller på att stegras igen.. Börjar nästan känna pulsen i ryggen... :/
    Jajja, inte mycket att göra utom att vila!
    Nu är sambon hungrig igen, så nu blir det makaroner och ost..

Återigen: Glad påsk!
  • Pyret82

En till som exploderat här.. ;) (V.30 idag!) Se galleri om ni vill..

kramKram och GLAD påsk!!

• A lie

Nu har jag (äntligen) lagt in en ny magbild, har ju gått in i v 30 nu Visst har den vuxit massor sedan förra bilden??

• triump

Flaggar för Pyret82 och Alie som går in i vecka trettio. och som dessutom har magar som växerfin fint.

själv har jag slarvat med att ta magbilder sista tiden, ja sen fl strulade och hela mitt bildgalleri vart tomt??konstigt var det.

nu har vi ställt om tiden här hemma, äntligen sommartid och ännu en påskmiddag nalkas.

• lill linda 82

A lie: Japp, det är stor skillnad sedan förra bilden.

Min mage har oxå fått växtknäpp...tycker det spänner o drar i den varje dag. Ligamenten ömmar om nätterna.
    Nån fler än jag som får super ont i höfterna/rumpan om nätterna?? Känns ungefär som kramp i skinkorna tycker jag. Inte skönt alls....
    Det är knapptjag tar mig upp i sittande läge då det väl sätter igång. Känns inte alls som foglossningen utan det känns mer i musklerna.

• Börnen

Här är en till som firar 30 veckor idag!!! Nya bilder kommer i kväll!

• Missisola

LillInda: Jo bakdelen känner jag av - känns som jag suttit på en hård cykelsadel i massor av mil...
    Mina fogar har faktiskt *pepparpeppar* blivit lite snällare...Har inte det där trycket över blygdbenet som jag haft för--hoppas det kommer bestå så!!

Men Triump - vill ju se mage!!

• lill linda 82

Missisola: Känner inte av mina fogar så mkt längre heller... sååå skönt! Anstränger jag mig mkt...typ dammsuger eller går väldigt långt då känner jag av dom, osso om jag legat lite snett om nätterna, men annars känns det urbra i bäckenet. E nog barnet som tynger ner lite skulle jag tro.

• Missisola

LillInda: Va skönt att du oxå känner bättring!!! Hoppas vi får ha det så...
    Drutten sparkar på konstiga ställen - den rör sig ovanför naveln..men sparkar bara neråt eller...hmm rakt ut i sidan...och det är inte alls skönt

• Bonanza

Nu är det vecka 30!

Jag har nyss kommit hem från att ha firat påsk med mamma och syster, och sambon har avslöjat att han har monterat ihop spjälsäng och skötbord. Så de står klara inne i bebisrummet, men jag får inte gå in och titta förrän han kommer hem från jobbet. Tror ni att det är svårt att hålla sig?

Min foglossning har tyvärr bara blivit värre... nu är det riktigt illa. Jag förstår helt enkelt inte hur jag ska klara av 2,5 månader (minst) till med den här smärtan på natten. Jag kan ju undvika att gå för mycket, men jag måste ju sova. Och det är då det gör som ondast, när jag rör på mig i sängen.

*väntar med spänning på att få se bebisrummet*

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D