• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

missisola hur bokade du in dig på sös föreläsningar? fick i veckan veta att man inte kommer att besöka förlossningen via mvc? och vill gärna gå och kolla lite på sös.

• Missisola

Triump: Man behöver inte förboka Sös föreläsningen... Fast jag vetinte om det är en besök på själv förlossningsavdelningarna... Vi ska gå den4e maj och då lär man..eller kan man fråga om man får komma dit och kolla. Kommer ha drygt en månad med tid att slå i hjäl så..
    På onsdag börjar vi på profylax=)!

• Missisola

Öppen föreläsning

Information samt tips och råd om förlossningsavdelningen, Södra BB och eftervården av barnmorskor från de olika enheterna på Södersjukhuset. Det finns tid för frågor!

Plats: Aulan, Södersjukhuset. Hiss C, plan 6.
    Informationsdisken i huvudentrén kan hjälpa dig att hitta rätt.

Ingen föranmälan behövs.
    Föreläsningarna startar klockan 16.30 och beräknas vara slut klockan 18.30.
    Datum: 2005

6 april 4 maj 1 juni 2 juli 3 augsti
    7 september 5 oktober 2 november 7 december

• triump

missisola. nu slarvar jag med tangenterna skrev långt svar men det försvann. iallafall: tack för tiderna, har kopierat dem nu och lagt dom i gott förvar. ang att inte få besöka förlossningen, så kan det vara ok, bara man kan komma till sös och kolla runt lite.

nu kurrar det i magen och dags att väcka sambon med en rejäl väntabarn frukost. ägg, bacon och allt annat ätbart vi har i kylen. ha en bra dag.

triump v 27

• Liten

Glad påsk, allihopa!!
    Om en och en halv timme ska vi traska hem till min morfar och mormor och vrääääka i oss påskmat och godis!
    Hoppas att ni får en lika mysig påsk som jag kommer att ha!

• Lena A

Är det någon annan av er som planerar att föda på BB Stockholm? Kram och glad påsk!

• triump

mums även vi skall strax bege oss till ett påskmiddagsbord. kram på er alla.

• vonkis

hej på er!
    var på påskmiddag igår och ska på en i morgon så ikväll blir det jag och sambon som är hemma och får en hel kväll med fotboll och mys
    ska iväg och köpa ågot gott att äta och så kanske det kommer nån bra film på tv, någon som vet?

hoppas ni får en trevlig påslafton allihopa!

• Signatur

Oj, snacka om att min mage har fullkomligt exploderat de sista dagarna. I förrgår fick jag på mig mina byxor (även om de satt lite trångt), idag fattades det flera centimeter. Så det kan inte bara vara inbillning...

• vonkis

signatur, kul!! jag känner lika dant , sista veckan har jag exploderat och mina tröjor är jätte tajta
    känns skönt att det händer nått!!!

har haft sån värk i mina ben idag, är det nån som också haft det?
    det gör ont även när man sitter eller ligger, känns nästan som kramp

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D