• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Drutten har en vagn nu!!!!=-)

Bonanza: Hur blev rummet...*nyfis*

• Bonanza

Jättefint rum! Men när vi lade ner bebiskläderna i skötbordsbyrån så insåg vi att vi måste köpa rätt mycket kläder. Vi har ingenting!

• Signatur

Här är en till med 30 fullbordade veckor. Förhoppningsvis inte mer än 10 veckor kvar nu.
    Kul att rummet blev bra Bonanza.
    Missola: Vad blev det för vagn?

• Missisola

Nu har jag lagt in två någorlunda bilder på vagnen...Det är
    en Teutonia Primus...tror det är en 02......
    Köpte den av bekanta i Småland ...
    *tycka om*

• Catte

Jag går in i v30 på torsdag nästa vecka, "bara" 10 veckor kvar... Har bilder i grav kalendern att åskåda om man vill kika (dock inte v29, ska ta den imorgon)
    Har köpt en syskonvagn nu som står och väntar på att bli använd!

Idag har det spännt så över naveln, känns nästan som det gör när man fått blåmärke. Någon som kännt något liknande???

/CAT

• Mowglie

Jag går in i v 30 i morgon!
    Och hoppas att jag inte behöver gå över en endaste dag! är så himmla less nu, mår fortfarande illa, folgossningar så man knapt kan sova och sammandragningar att jag inte ens kan sitta utan att känna av dem!
    Men annars har jag verkligen njutit av det fina vädret och påsken, med god mat och massa godis!

Kram alla och ha en fortsatt trevlig helg

• Missisola

Catte: Jo tack...det är verkligen spänt ovanför naveln...

Mowglie: Kram på dig! Låter inget vidare... hoppas på någon bättring...så du kan softa och ha det lite skönt fram till den stora dagen...som förhoppningsvis inte kommer bli på övertid!!!!!!

• Mowglie

Missola: jätte fin vagn! tycker der verkar som det är inne med röda vagnar! och det kan jag ångra att jag inte valde någon med mera färg, rött är en härlig färg!

• Missisola

Mowglie: Jag var bombis på att jag skulle ha en Brio nova i grå/svart - så fick vi detta erbjudandet när vi var nere i julas...vi tittade lite snabbt på den...Och allteftersom tiden gått och jag inte velat ge mig in i barnvagnsdjungeln har detta alternativet känts rätt..Den är fräsch - välskött. Tror det är en duo...man knäpper av och på sitt/liggdel(hårdlift)

• meh

Hej allihop!
    Hoppas att ni har haft en bra påsk, vi åkte ner till Falun och överraskade min mormor, det var väldigt kul

A lie - visst syns det skillnad, nu är det på gång...visst är det kul?

För mig har magen verkligen börjat att explodera. Har uppdaterat mitt galleri med magbild för v28 (27+1)

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D