• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Meh: OJ!!! Din mage har verkligen exploderat - på en vecka! WOW!!! Kul att se en bild med jeans..inte vanligt..Själv har jag struntat i att införskaffa mammajeans...

• meh

Missisola - tack . I början hade jag vanliga mysbyxor på mig när jag tog bilderna, men tycker skillnaden syns tydligare när jag har mammajeansen på mig.

• Mowglie

Meh: vilken stor skillnad! kul, hi,hi vad tror du att det blir? jag tyckte att det såg ut som en tjejmage

• meh

Mowglie - tack, alltid kul att höra att det syns skillnad, för det är ju det man vill. Vi tror båda två att det blir en tjej, men gubben har varit mer säker än jag själv

• ucka

Tjena, känner mig på topp! Fick just flickan att somna själv (utan att ngn satt brevid) Ibland blir man väldigt nöjd med lite...

Jag har också fått in en magbild. Har fortfarande lite svårt att se mig själv på bild, men vad ska man göra. Det blir inte bättre än så...

Vad jobbigt det verkar med alla som har ont på alla möjliga sätt. *tänker på er* Det är ju en bit kvar...Man glömmer hur lyckligt lottad man är som mår bra. (och Jag klagar på att jag inte kan träna som vanligt...*trams*)

• A lie

Missisola: Jättefin vagn ju också valt en röd (ja, maken jag vet, ska inte ta åt mig äran...)

Catte; har känt så runt magen ett par v nu och den blir bara grundare och grundare...

Ucka: se sig själv på bild ja... varför tror du jag bara fotar magen, det är inte av anonymitetsskäl...

Meh: vilken jätteskillnad på bara EN vecka!!! Hur många hål på mammajeansen??

• lill linda 82

Skoj att se att era magar växer, precis som min..

Åh vad trött jag är... blir nog sängdax för mig strax. Tänkte bara in en snabbis o kika vad ni tjejjer skrivit under kvällen..

• ucka

Jag skulle också bara... men så fastnar man... nu väntar jag på besök nr500... någon frivillig?

• Mowglie

ucka: jag hoppas att jag hann! måste oxå tillägga att jag tycker du har en fantastisk mage!
    Nu kanske du kan sova, ( )

• ucka

Mowglie: en annan hann före... och sen fastnade jag i en annan tråd. Måste sova... Lovar att Emma vaknar så fort jag lägger ner huvudet på kudden... så det är väl ingen ide...och sen smakar man gammal spya i munnen...och snart är det morgon (riktigt possitiv nu...)
    Dessutom har lillgrodan i magen haft riktiga discokvällar så det har varit lite svårsomnat pga av det också... Jag undrar hur det här barnet är funtat som kan sparka åt alla håll samtidigt måste vara mycket akrobatisk.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D