*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Godmorgon allaihopa
Idag är det måndag igen och jag byter vecka!! V30!!!!
Nu är det bara 10 veckor kvar!!!
Kram från mig
Gomorron alla!!
Ännu en strålande fin dag
och idag går jag in i vecka 30!!!
Godmorgon, godmorgon! Gick in i v. 30 igår och tog en ny magbild, kom dock hem så sent att jag inte hann lägga in den förrän idag. Någon som har en kommentar? Växt något? Kille eller tjej?
Har också lagt in en bild på babysittern vi köpte till bra pris. I den har jag på kortet placerat en av husets hittills sötaste medlem!
På hemsidan har jag lagt in lite bilder på nya kläder etc som införskaffats under helgen!
web.comhem.se/~u70900468/hemsida.htm
bäää, får knappt sova något. Pyret har börjat sparka som besatt. Tror den att det är något slags maraton?
/trött Signatur
A lie - tackar
, jag har tre hål kvar att släppa ut på jeansen, så jag hoppas att dom räcker hela tiden
Börnen - vad tror ni själva att det blir? Skulle jag gissa, så säger jag tjej, verkar vara en tjejmage, som andra säger till mig
meh: ingen aning...har sagt kille hela tiden...men nu på slutet så börjar fundera på om det inte kan vara en liten tjej i allafall...ska bli väldigt spännande att se!
hoppas att påsken inneburit massor av trevligheter för er tjejjer
så har det varit här iallafall, god mat och gott sällskap. undrar just hur man skall komma igång med yrkeslivet efter detta
Här växer maggen så det knakar, dock inga bilder... och kilona hittar även till andra ställen. börjar känna mig lite tyngre numera och dessutom tycks man gå i snigelfart medans livet susar förbi...
kram på er.
godagens tjejer!
hoppas ni har haft en härlig påskhelg! själv har jag och ligger fortfarande med hög feber och rejäl hosta
har fått penecilin och hostmedecin så det är bara svälja och se glad ut*s* inge kul med feber eftersom jag får känslan av att den lille känne likandans som jag , men han har hållit på som bara den i två dar så jag har börjat tvivla på att han är lika utslagen som jag
magen växer ocj kilona bara klistrar sig fast på kroppen, har varit jätte duktig sen i onsdags och har inte äns ätit helften så mycket godis som innan*ler* ska verkligen försöka dra ner på sötsaker och äta mera frukt så jag inte ger lillkillen diabetes eller nått*s*
nu är man inne i v.29 och snart är man inne på 30- talet*jippi*
Snart dags att räkna ner tycker jag!
Själv har jag "bara" två månader kvar snart!
Jag har redan börjat räkna ner
, såg att jag kommit in i tredje trimestern