*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
molle76 - här har det också lugnat ner sig betydligt mot hur det sparkades för ett par veckor sedan. Visst känner jag sparkar och även ser att magen hoppar och rör sig, men det är mer sällan nu. För det mesta är det bara små puffar. Tror det lugnar ner sig lite under en period och som din bm sa, huvudsaken att man känner av bebisen.
tack nova!
håller på att krya på mig för full hals här och jag tror det börjar värka lite med medicinen för febern är på väg ner
men jag ska inte ropa hej innan jag är framme*s*
jag läste precis att i den vecka som jag är i så brukar bebisen röra sig lite extra för att nu är den inne på sista svängen av att få plats med rörliga saker, och jag är i v.29 efter det så brukar det lugna ner sig för då har liksom platsen tagit slut.
och dom verkar ha rätt för sista fyra dagarna verkar det som om han har fått nått sjukt ryck där inne för han lever som aldrig förr och det är nästan så man undrar om allt står rätt till*hmm*
men men han är väll glad att han har plats för sinna sparkar och volter än så länge
Nu vet jag hur Vargen kände sig i Rödluvan när han fått stenar i magen i stället för Rödluvan och Mormor....
Känns som jag har en stor tung sten som tynger ner....
i min mage är det rörelse om helgerna, då jag vilar och slappar. om vardagar är det lite lugnare. kanske vaggas lillen till sömn när jag sliter och jobbar
...vem vet hur det är? Det är underbart att då och då känna av lillplutten.
liten bm rapport från 3:e besöket:
Jag har fortfarande förbannat ont av foglossningar men bm tycker att jag ser så pigg ut. så det e bara att bita ihop. hon har iallafall ordinerat ännu mer järntabletter då jag hadde låga värden. . .. . fick hem journalen.
Äntligen har det efterlängtade skötbordet kommit in till ikea så det får bli veckans shopping
längtar..
Försökte köpa ett par mammabyxor och en klänning idag. Det var helt urplockat. När jag frågade om de skulle få in mera mammakläder så sa de bara att de inte visste. *trist* Försökte väl handla när det inte är säsong igen...
signatur, jag var ute och jagade ett par mammajeans, och inget har de kvar . fick köpa mer sommriga byxor, så nu får det bli solsken illa kvikt. har dock hittat en ny och billig jacka även den något tunnare i tyget. var så trött på vinter kappan.
Den här lilla har kommit i partyhumör igen, det är helt otroligt hur mycket det kan bökas...
ska ta mig till Stockholm nu i veckan och se om jag kan hitta ngra kläder. Ska bla på 30+30 fest om ett par veckor och det vore ju kul med ngt nytt då... Hoppas att det inte är allt för urplockat...
gomorron!
Idag går jag in i v30...vad tiden går fort. Tyckte nyss att jag var i v18.
Helt sjukt vad min foglossning blivit bättre *ta i trä*..Igår hjälpte jag min sambo dammsuga o skura hela radhuset o skurade ordentligt ur badrummen. Fick sätta mig o vila ett par gången för att jag fick blodtrycksfall o fick massage ett par gånger i svanken av min sambo så det gick toppenbra. Känns så skönt att kunna göra något igen!!
Godmorgon tjejer
Lill linda - vad skönt det måste vara att känna sig bättre i foglossningen. Hoppas det håller i sig för dig. Är förresten FL-fika inplanerat i morgon på eftermiddagen, om du vill hänga med.
meh: Ja det hade ju varit skoj. Många som ska dit eller? Kikade in på tråden...visst var det på törners..?