*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Åh vad kul!!!
ja men sen måste vi ha en officiell nedräkning för oss alla! Man måste ha nåt som peppar än när det blir tyngre och tyngre att vara gravid!!!
Själv börjar jag ledsna på detta. Ska det någonsin ta slut? Enligt fl-kalendern så gör det det om 68 lååååånga dagar...
ca 90 nätter kvar med foglossning som får mig att gråta... *orkar inte* Men å andra sidan så vill jag ju att bebisen ska komma ut när den är "färdigbakad", inte för tidigt. Det är bara att kämpa på!
Substance - du har ju inte så många dagar kvar, själv har jag drygt 80 dagar att räkna ner. Tror att tiden kommer gå fortare än vad man tror, tycker den senaste månaden har runnit iväg utan att jag hunnit gjort något
Vad skönt för dig!
Själv har jag en period där en dag känns som tre! Men det brukar växla!!!
Kommr att ha jävulskt mycket att göra de kommande fem veckorna i skolan så då kommer tiden att gå!
Sen ska jag bara vara hemma och vila!
Hejhopp alla Mom´s & Dad´s!
Hoppas ni firat en bra påsk!
80 dagar kvar för min del... otroligt, redan gått 200. 80 dagar; tycker det gått jättesnabbt. Men samtidigt vill jag inte vänta längre på att få träffa min bebbe men tycker precis som Bonanza... vill såklart att den lill* ska vara färdigbakad innan h*n tittar ut.
Stackars Vonkis!!! Inte roligt med Influensa. Har själv varit otroligt förkyld nu i snart 3 veckor. Men sluppit influensan. Krya på dig tjejen!!!
Jag längtar verkligen efter de första verkarna, men samtidigt börjar det hela bli verkligt för mig. Ohhhh, jag ska verkligen föda snart... föda... smärta, ont ... ojojoj!
77 dagar har jag kvar. Men vill inte tänka på det sättet, då kommer jag bli ännu mer besviken när jag går över tiden som jag säkert kommer att göra.
Jag tycker det är mysigt med nedräkningen. Men visst, många av oss kommer att gå över tiden! Men ut kommer de små liven alltid, förr eller senare
Är det någon mer än jag som inte känner så hemskt mycket sparkar. Visst får jag buffar inifrån magen varje dag, bebben buffar mest runt navlen och nedåt. Några sådär hårda sparkar känner jag inte...verkar som om alla får mycket och hårda sparkar, så att ni nästan tycker det är jobbigt. Kan inte sova för dem etc. Varför känner inte jag så.
Molle76 v.30
molle76
Känner i princip ingenting heller. Nån buff per dag... Min moderkaka sitter framtill, hur sitter din?
Min sitter också framtill. Pratade med min bm. förra gången jag var där om sparkarna. Hon sa att det inte var något att oroa sig. Bara man känner bebben någon gång om dan så...men man blir ju ändå lite orolig....Skönt att höra att det finns fler som har en lugn bebbe.