• StinaTina

****Höstmammor i Linköping - Del 9****

Tjoho, vad tiden flyger.......

• Svar på tråden ****Höstmammor i Linköping - Del 9****
  • fröken

Nu är jag hemkommen från VC o apotek. Öroninflammation var det o jag fick penicillin o rinexin o kortisonnässpray...känner mig som en levande reklampelare för medicin just nu.

Skönt ändå att få en diagnos, så man kan göra nåt. Att sova med en vitlöksklyfta i örat var inte så mysigt Men det var det de föreslog på sjukvårdsupplysningen!

Nu med all medicin ska jag krya på mig! Tack för :an, Linda!

• viola74

Krya på dig fröken!

Och grattis till alla som fyllt år!

Har fixargruppen haft någon träff eller ska vi ha???
    Nu är jag något mer tillgänglig i huvudet

• fröken

Här var det stiltje idag. Typiskt när man är hemma o har trist
    Nu är det äntligen fredag. O vi ska renovera klart köket. Tjoho! Har hållit på sen i april...

• Lenabagare

Criwi - skönt att det inte var något större fel på Emmans tand.

Ligre - vad duktig Meja är som kan räkna så långt.

Fröken - hoppas att du frisknar till snabbt med öronontet.

Vilket inneväder det är idag. Blir böcker, hänga tvätt (som inte kommer att torka), leka med Play Dough, göra potatismos tillsammans, rita och dansa till Nicke & Nilla. Trodde förresten inte att Nilla fanns som ett namn "på riktigt", men en av servitriserna på Hamlet heter det. Festligt.

• StinaTina

Om jag inte kommer ihåg helt fel så är det Sagas dag idag.......

GRATTIS SAGA!
    från Emma m familj.

• fröken

GRATTIS LILLA SAGA SOM BLIR STORA DAMEN IDAG!

Många höstiga hälsningar från Vilhelm med familj!
  • fröken

Idag har det väl varit ett härligt höstigt väder. Mycket stök o mys inne, o vet ni vad...vårt kök är klart NU, äntligen! O så fint det blev, vi är så nöjda. Vi firade med att åka till Klädhuset i Falerum o shoppa dyra vinterkängor till både mig o lille V. En tröja fick han ockå, den bara "slank med" på något vis. Nu är i alla fall det mesta i klädväg fixat för honom i alla fall.

• fröken

O tack för alla "krya-på-dig-hälsningar". Det hjälpte nog, är mycket bättre nu ( men som om det inte var nog med öroninflammation så fick jag lite inflammation i ögonen oxå...ska det va ska det va rejält ). Det blir till att jobba i morrn...jag som inte jobbat på drygt en vecka nu! Har nästan glömt hur det är

Svar på tråden ****Höstmammor i Linköping - Del 9****