****Höstmammor i Linköping - Del 9****
Tjoho, vad tiden flyger.......
Tjoho, vad tiden flyger.......
Hej på er alla.
Grattis i efterskott Samuel!!!
Vet inte heller vad vi ska hitta på i två års present. Känns som om hon inte behöver något heller.
Freja är väldigt förtjust i sin playdo-lera. Och trehjulingen är hon väldigt upptagen av just nu. Vill åka cykel, inte vagn när vi ska någonstans. Två små present tips bara.
Trivs ni i huset Soffien?
Vi åker runt och tittar lite på hus just. Var och tittade på ett i förrgår. När vi kom fram till toaletten, klev Freja över tröskeln:
-"Jag vill va i fed", sa hon till mäklaren och mig och stängde dörren om sig.
Blir lite nervig över nästa förlossning. Berättade för min barnmorska om min snabba förlossning. Och att vi önskar att vi får bli igångsatta. Är så rädda för att vi inte ska hinna fram i tid. Och nu har vi ca 45 minuters bilväg till BB. Tydligen är det inte själ nog till att få bli igångsatt. HJÄLP! Vill föda barn på BB och ingen annanstans.
Ha det så gott allihop.
Usch nu måste jag diska, har ingen ddiskmaskin här.
Maria, det var mig en tidig sminkdebut.
Hann ni ta någon bild på damen.
Vad härlig den här åldern är förresten.
Glöm inte Alma på festen - jag lyckades väl snilla bort ett namn när min dator släpade efter pg a hoppande animeringar.
Criwi - Cupolenklädförsäljningen är från 10-19 och håller på till den 21:e, tror jag.
Gaaahaaaaa, 2-årspresent................ nä, det är ett STORT ? än så länge.
Själv sitter jag här med träningsvärk och blåmärken
Självskydd är farligt
Nu har vi tränat block för slag, spark och fritagning från fasthållning och strypgrepp.... farligt arbete man har
när man måste kunna allt sånt. Framöver så kommer vi börja lägga ner den andra personen och "låsa" armar i skelettlås, gör igentligen inte så ont utan är mest obehagligt och irriterande för man sitter verkligen fast utan att personen som håller behöver lägga så mycket kraft bakom. Väldigt effektiv metod.
Jenny, har ni varit hos läkaren och kollat om det finns något "medicinskt" skäl till varför Villhelm inte äter? Vad säger läkarna?
Vi har en tid hos VC Valla imorgon eftersom Emma inte äter och nu har hon börjat gå ner i vikt (snart 1/2 kg)......... I dag har hon faktiskt ätit MAT (??) lasagne gick ner vid 17-tiden men innan dess så har hon inte ätit nåt på hela dagen
I förrgår så åt hon 1 dl välling till frukost och sen 2*3 cm macka vid 15-tiden och så fortsätter det. Hur f*n kan man vara helt sjövild utan näring???
Jag förstår inte nåt..........................![]()
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN EBBA!!!!
Nina, känner igen symtomen, fast Tyra äter skapligt iaf. Men du....funkar det inte änns att trycka i Emma korv längre?
Smink jojjomensan. Hon tjatar varje morgon, pekar på sina ögon och sedan på mascaran
M-L, förstår att du vill bli igångsatt. Tjata lite till vettja...det brukar ju funka, du får säga att du är jätterädd...så att de tar dig på alvar.
Nähäps...nu kommer chefen...måste jobba lite igen
Grattis Ebba på 2-års dagen!!!![]()
Många kramar från oss
Stort gratis till Ebba på 2-årsdagen!
På tal om födelsedag är det nu dags att styra upp det stundande 2-årskalaset
Kan vi besluta att det blir kalas kl 10.00 på Villervalla. Festkommitten dvs Ulrika, Linda, Linda och Malin fixar lite inför festen. Vill fler vara med eller om jag missade att skriva med just dig, säg till.
Det bjuds på allergianpassat fika och alla bidrar med en liten slant var.
Det finns 1 mickro så den som önskar kan ta med och värma mat.
Om ingen har lämnat in några protester mot detta senast tisdagen den 25 september anser jag ovanstående bestämmt
Ulle: Hur blir det med förberedelserna för fixargruppen....ska vi göra det kvällen innan el tidigt på morgonen?
Vet du om lokalen var ledig dagen innan i så fall?
Än så länge är det obokat på lördagen....
Tänkte att fixagruppen kunde ses efter tisdag när vi förhoppningsvis vet hur det ska bli och då planera fö det praktiska
Låter det ok?