• kattengustav

Rottweiler

Hej

Är det många här som har renrasiga rottweiler med papper på? Vi har 4 stycken och dom är helt underbara.

• Svar på tråden Rottweiler
  • Dagsländan

Självklart en renrasig rottis. Hon är snart 6 år och underbar. Har precis kommit från sjön där vi badat efter ett härligt träningspass och uppletande.

• kjempejente

Är just nu hundvakt åt en renrasig rottistik som är 7 år.
    Jag måste säga att hon inte är en ras jag skulle välja om jag skulle skaffa en hund. Jag tycker verkligen om henne, som personlighet och så, men rasen passar inte in i mitt liv, så som det ser ut idag.

• Bettyblomma

Jag har ett 4-månaders yrväder här hemma. Han är från Eldenburg's kennel. Har haft en från Rott á la creams..

• kattengustav

Då är ju våran lilla nästan lika gammal. Hur blev 4 månader den 21 juli. Ska ni gå på utställning med honom?

Bettyblomma skrev 2007-07-23 16:32:04 följande:
    Jag har ett 4-månaders yrväder här hemma. Han är från Eldenburg's kennel. Har haft en från Rott á la creams..
    Någon som ska till Falköping den 28 juli på inofficiell utställning?
  • kristiiin

kattengustav: Har jag inte hört talas om, vad är det för utställning och var?

• Flingan86

Jag har en underbar rottiskille.. renrasig har papper o allt på han, jätte bra stamtavla..

• kristiiin

kattengustav: Ja men det säger mig inte så mycket=D
    Är det bara Rottisar?

• kattengustav

Nej, det är för alla raser som en vanlig utställning. Falköping ligger ovanför Ulricehamn

kristiiin skrev 2007-07-23 20:55:43 följande:
    kattengustav: Ja men det säger mig inte så mycket=DÄr det bara Rottisar?
  • kristiiin

Kattengustav: Ja jag vet var falköping är, har varit där några ggr. Men det ligger väl inte mitt i centrum(utställningen alltså=))

Svar på tråden Rottweiler