• kattengustav

Rottweiler

Hej

Är det många här som har renrasiga rottweiler med papper på? Vi har 4 stycken och dom är helt underbara.

• Svar på tråden Rottweiler
  • qenzo

De ställer tom upp med finansiering...

Rottis77 skrev 2007-08-07 19:29:17 följande:
    Helt sjukt asså, och dom tar ju inte lite betalt för sina "reggade" hundar iheller!!
  • Rottis77
    qenzo skrev 2007-08-07 19:54:52 följande:
    De ställer tom upp med finansiering...
    Ja, jag har sett det i deras anonnser.
  • kattengustav

Ja, det är helt sjukt.
    Vi ska ställa upp våran tik för parning på torsdag. Det blir hel tyska linjer och väldigt starka hundar av den parningen.

Rottis77 skrev 2007-08-07 19:29:17 följande:
    Helt sjukt asså, och dom tar ju inte lite betalt för sina "reggade" hundar iheller!!
  • qenzo

Det låter fint det. Det krävs mer klös i bruksrottisen idag om de åter ska kliva in på banan med goda resultat.
    Vad för linjer blir det?
    Min hade mkt Eulayerhof bla

kattengustav skrev 2007-08-07 21:20:33 följande:
    Ja, det är helt sjukt.Vi ska ställa upp våran tik för parning på torsdag. Det blir hel tyska linjer och väldigt starka hundar av den parningen.
  • Speedway

Jag har inga rottisar själv, men min faster har ett par underbara rottisar. En hona och en hane. Det är nog dom vackraste hundar som finns.

• benetide

JAg har en ren liten rottis tik på 15 mån med papper o allt helt underbar arbetsam tjej med mycket energi o arbetsvilja.. =)

• JuliasMamma87

oj ser att ni har rottisar! vill så gärna ha en rottis ja med! älskar dom hundarna!! men min ekonomi tillåter inte att jag köper en hund nu men inom en snar framtid så ska ja ha en! är avis på er som har

• Pinglan84

Jag har en blandras mellan 75% schäfer och 25% rottis

• Bettyblomma

Jag kan rekommendera Eldenburg's kennel, erfarna och avlar bara på friskhet i både fysik och metalitet! Det där House of rottweiler verkar ju heelt sjukt, annonser titt som tätt i vår lokaltidning. De verkar ju ha ngn jäkla valpfabrik och folk blir ju lurade.. Usch och fy!

• Jen nifer

Hous of Rottweiler, ja att dom får finnas. Tycker dom är djurplågare rakt igenom.
    För kan man inget om avel och bara ser pengar så är det något stort fel..
    Dom lurar på många människor hundar som faktist räknas som blandraser eftersom dom inte är reggade i skk. Dom har många gr defekter och nej usch ja blir så arg

Själv har jag en fin renrasig schäfer på snart 5 år.
    Och nångång i framtiden vill jag ha en vacker ståtlig rottweiler att arbeta med..
    Men det får dröja tyvärr..
    Växt upp med rottweiler i familjen som tjänstehund och kommer alltid ha en kärlek till den rasen.

Nu är våran prinsessa här
Svar på tråden Rottweiler