• Svar på tråden Kanintråd #3
  • poesi
    yossis skrev 2007-08-28 13:08:05 följande:
    Poesi: Han ser ut att vara Viltgrå
    Vigrid skrev 2007-08-28 18:01:40 följande:
    poesi:jaghåller med yossis, viltgrå.
    Åh.. okej
    Nu har dom fått komma in igen, har dom här preeecis vid datorn!
    SÅÅÅ mysigt!

Tyvärr jättedålig bild, då den är tagen med min dåliga digitalkamera nu på kvällen men :P
    PICT2357.JPG
    ღ Ida heter jag. Faster & moster till världens bästa barn! ღ
  • yossis

Tror min lilla Kiwi vill flytta in igen, det börjar ju bli kallare på nätterna nu. Vill komma lite längre med köket innan hon får flytta in eller så får hon flytta in med bo i extra rummet vi har.

• Some Say Love

Poesi---> Har du dem lösa på en heltäckningsmatta? Kissar dom ALDRIG utanför buren?

Önskar jag kunde ha mina springande lösa, men jag har ju även en liten kissekatt som gillar kaniner (på fel sätt).. + att dom inte gillar mina parkettgolv och laminatgolv. Halkar ju bara omkring..

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Some Say Love

Hur kallt har ni det om nätterna nu? Vi är nere på 4 grader +. Det börjar för tusan redan bli höst... Förvånad

• yossis
    Mrs Bean skrev 2007-08-29 08:39:30 följande:
    Poesi---> Har du dem lösa på en heltäckningsmatta? Kissar dom ALDRIG utanför buren?Önskar jag kunde ha mina springande lösa, men jag har ju även en liten kissekatt som gillar kaniner (på fel sätt).. + att dom inte gillar mina parkettgolv och laminatgolv. Halkar ju bara omkring..
    Kiwi har lärt sig vilka golv hon måste ta det lite lugnare på & vilka golv hon kan rejsa runt på utan att "spinna" loss. Men oftast så håller hon sig på mattorna, vilket är helt okej så länge hon inte får för sig att gräva eller sätta tänderna i dom.
  • anne h
    Mrs Bean skrev 2007-08-29 08:40:20 följande:
    Hur kallt har ni det om nätterna nu? Vi är nere på 4 grader +. Det börjar för tusan redan bli höst...
    kallgrader här i natt.
    /anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • Vigrid

Här får dom skrapa rutorna på morron! Förvånad Och då bor jag utanför Göteborg!!!! Fy f-n vad hösten kom fort i år och vi som inte ens fick ha nån sommar....... Ledsen

• Some Say Love

Nä precis sommaren kom ju aldrig.. vi fick väl 2 veckor sol o varmt så ungarna kunde bada i poolen, efter det har det ju varit svinkallt! Förvånad

Usch är så less på vädret! Vill flytta till varmare breddgrader.. Glad

Svar på tråden Kanintråd #3