Kanintråd #3
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Usch, idag är det verkligen höst ute...... *brrr*
Jaja, efter middan idag ska jag ut till mina "pälslingar" och städa o dona lite. Ska bli skönt att bara lämna allt inne åt gubben!
Han har jobbat borta den här veckan, och förra, han kommer inte hem före 17,30......... Han som annars är hemma vid 15,30-16 tiden....... Man blir van vid att var två vid middagsbordet och allt pyssel efter middan.......
Och på fredag så åker vi till Jämtland, igen, då är det älgjakt o gubben jagar ju!
Så då ska vi upp och våldgästa alla nära coh kära....... Självklart ska vi till huset/gården och kika lite också! Det känns såå häftigt! Ska mäta ut hur och var jag ska bygga mina burar så mina kaniner får det så bra som möjligt! ![]()
Nu ska jag ta tag i mina barn, dom slåss som vanligt! ![]()
![]()
Hösten är verkligen här nu, det känns när man går ut & nattar kaninerna på kvällen.
Grattis Mrs Bean!
Förstår att du blev lite överraskad... men vi djurmänniskor kan ju gå över tiden och kaniner är ju också däggdjur så det borde ju inte vara en omöjlighet för dem också att göra det samma. Din berättelse bekräftar ju detta...
Grattis igen till ninbebbarna!
Mrs Bean: Gick honan & hanen ihop ett par dygn ?
Det kan ju spela in när det gäller befruktningen, kaniner släpper ägg när dom blir parade & det kan ta ett par gånger innan dom släpper ägg så det blir något.