• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Vigrid

Jaha, så här länge kunde jag hålla mej borta från er!

Mrs Bean:
    Vi glömde faktiskt vinterkläderna........ Förvånad Men jag tror att vi klara oss ändå! Det ska var soligt och runt 6-8 graderi alla fall fram till onsdag! Och solen värmer!  
    Vi kommer att ha en underbar vecka, det vet jag!

yossis:
    Ja det är faktiskt jätte fint här på hösten, jag upptäckte det först när jag flyttade här ifrån, men nu ÄLSKAR jag verkligen heeela Jämtland!

Vi ses!

• Some Say Love

Vigrid----> Glöm INTE ta foto på ert nya ställe så vi får se hur fint ni ska få det! Är jättenyfiken...

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • poesi
    Vigrid skrev 2007-08-30 22:39:03 följande:
    Hellu bruders!I morron, eller ja om 5 timmar, åker jag och min familj upp till Jämtland och blir där i en lite dryg vecka!  Ska bli skönt att få komma hem en sväng nu........ Fram för allt att få åka till vårt nya hem!!!!!!!!!!  Ska dit på lördag, jag är så spänd och nervös, tänk om det inte ser ut så som vi kom ihåg det??? *panik* Tänk o det bara känns såååå fel när vi kliver in genom dörren!  Jag hoppas att det kommer att kännas bra...... Jag har just varit hos min absolut bästa vän jag har här nere och fikat coh bara haft det sååå härligt...... När jag har varit hos henne kommer ja som in i ett tänk att vi kanske skulle bo kvar här ändå..... Men jag VET att jag aldrig kommer att trovas här, om jag inte bosätter mej i hennes hus! Tror inte att det skulle funka i längden....... *hihi*Jaja, min kaniner kommer i alla fall få det sååå skit bra i Jämtland i sitt alldeles nya stall som vi ska bygga! Ska bli härligt att bygga från början och att ta i rejält med måtten så mina frassar får det så bra och stort som möjligt! Men tankarna virvlar runt i mitt lilla, redan så överarbetet, huvud....... Jag kommer nog INTE att kika in här varje dag, i alla fall inte flera gånger om dan, så länge jag är kvar i Jämtland....... Men jag försvinner inte helt! Ska leverera en kanin till Frösön i morron em, så en "liten" frasse ska få åka med i mrron, fattas ju bara att jag glömmer den och kommer på det typ i Mora......... *HAHAHA*Go natt på er!!!!!! KRAAAAAAAAAAM
    Ha det jättebra!
    ღ Ida heter jag. Faster & moster till världens bästa barn! ღ
  • poesi

Åh vad Saga å Alfred trivs inne!
    Ligger nu med bärbara datorn inne i deras bur, å dom skuttar omkring för fullt bredvid och på mig. Haha!

Ungarna har växt också, å öppnar nog ögonen vilken dag som helst!
    Dom har öppnat dom lite lite nu, men kisar lixom mer

• yossis

Kiwi fick flytta in igår efter att ha bott ute i nästan 5 veckor. Tror hon har saknat oss lite, just nu har jag en liten blå kanin som sitter & tigger uppmärksamhet jämte mig *s*

• poesi
    yossis skrev 2007-09-01 08:58:51 följande:
    Kiwi fick flytta in igår efter att ha bott ute i nästan 5 veckor. Tror hon har saknat oss lite, just nu har jag en liten blå kanin som sitter & tigger uppmärksamhet jämte mig *s*
    Haha! Aaaw!
    Själv vaknade jag 07.45 utav mina skuttar som tyckte att det var morgon å ville ha uppmärksamhet. Lagomt roligt
    Nu ska jag iväg på IKEA! Hejdå brudar!
  • Vigrid
    Mrs Bean skrev 2007-08-31 19:44:04 följande:
    Vigrid----> Glöm INTE ta foto på ert nya ställe så vi får se hur fint ni ska få det! Är jättenyfiken...
    Självklart ska ajg ta en massa kort på allt på gården, både inne, ute, kaninstallet, laggårn och allt!!!
  • Vigrid
    yossis skrev 2007-08-31 19:58:00 följande:
    Vigrid: Var i Jämtland ska ni flytta till ?
    Utanför ett litet samhälle som heter Brunflo har vi hittat den här gården. Ca 1,5 mil från Östersund, så vi kommer att bo väldigt mer centralt än vad vi gör nu!
  • Vigrid

Åker till gården nu om nåra timmar... Åkte förbi där igår och f-n vad det känns RÄTT!!!

Svar på tråden Kanintråd #3