Kanintråd #3
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
och det gillar hon verkligen. Nu har hon inga rinnande ögon längre så jag hoppas att det berodde på spånet. jag använder också en kattspade ![]()
När ninisarna är inne, de få dagar de nu behöver det, så har de alltid spån underst, sedan halm ovanpå det.
Har en kattspade sedan 4 år.. men vore egentligen bättre med en lite bredare och kraftigare spade.. Men det går med snöskyffeln också när buren ska tömmas helt. ![]()
Nu är alla kaninerna matade & har fått nytt vatten & hö, så nöjda är dom.
Imorrn är det städning av alla fack som gäller, så ska jag hämta hö med tog det sista nu.
anne h: Va ni till Dala Expo i helgen ?
näpp, hade inte tid, tyvärr!! Hade ju varit ett perfekt tillfälle att se sig om efter en söt liten ninishanne.. Men det får väl vänta till våren. Är ju inte någon jättebrådska, bara jag som vill ha typ NU! ![]()
Hellu bruders!
I morron, eller ja om 5 timmar, åker jag och min familj upp till Jämtland och blir där i en lite dryg vecka!
Ska bli skönt att få komma hem en sväng nu........ Fram för allt att få åka till vårt nya hem!!!!!!!!!!
Ska dit på lördag, jag är så spänd och nervös, tänk om det inte ser ut så som vi kom ihåg det??? *panik* Tänk o det bara känns såååå fel när vi kliver in genom dörren!
Jag hoppas att det kommer att kännas bra...... Jag har just varit hos min absolut bästa vän jag har här nere och fikat coh bara haft det sååå härligt...... När jag har varit hos henne kommer ja som in i ett tänk att vi kanske skulle bo kvar här ändå..... Men jag VET att jag aldrig kommer att trovas här, om jag inte bosätter mej i hennes hus!
Tror inte att det skulle funka i längden....... *hihi*
Jaja, min kaniner kommer i alla fall få det sååå skit bra i Jämtland i sitt alldeles nya stall som vi ska bygga! Ska bli härligt att bygga från början och att ta i rejält med måtten så mina frassar får det så bra och stort som möjligt!
Men tankarna virvlar runt i mitt lilla, redan så överarbetet, huvud....... ![]()
Jag kommer nog INTE att kika in här varje dag, i alla fall inte flera gånger om dan
, så länge jag är kvar i Jämtland....... Men jag försvinner inte helt! ![]()
Ska leverera en kanin till Frösön i morron em, så en "liten" frasse ska få åka med i mrron, fattas ju bara att jag glömmer den och kommer på det typ i Mora......... *HAHAHA*
Go natt på er!!!!!! KRAAAAAAAAAAM
Vigrid: Ha en jätte trevlig vecka i Jämtland
det är ju så fint där uppe på hösten.
Har varit & hämtat 2 pallar spån nu på eftermiddagen, kändes lika bra att göra det nu när jag har tid & pengar på kontot. Så nu borde jag klara mig en bra bit in på nästa år får jag hoppas.
Imorrn är det storstädning av alla facken som gäller + att alla ska få halm i sina lådor, så dom kan mysa i nu när det börjar bli kallt på nätterna.