• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • LitenLoppa

polarcat:
    Jag har fått höra av en som har jobbat på Ikea i många år att just Ekeskog soffan är den mest reklamerade soffan. Just för att den blir nedsutten fort, tappar formen och att dynorna glider. Dock tror jag inte att du ska vara rädd för alla Ikea soffor. Jag har testat både Nikkala och Tomelilla och dom ser lika fina ut efter flera år som dom gjorde när dom var nya.

• Sexymala

Imorgon skall jag till IKEA! Äntligen.. det va ett tag sedan!
    Mest småsaker jag skall köpa, kolla runt lite o så.
    Men en MALM byrå med tre lådor blir det iaf!

Någon mer som skall till IKEA i helgen då?

Shoppa LOSS!

• polarcat
    LitenLoppa skrev 2007-10-06 11:03:35 följande:
    polarcat:Jag har fått höra av en som har jobbat på Ikea i många år att just Ekeskog soffan är den mest reklamerade soffan. Just för att den blir nedsutten fort, tappar formen och att dynorna glider. Dock tror jag inte att du ska vara rädd för alla Ikea soffor. Jag har testat både Nikkala och Tomelilla och dom ser lika fina ut efter flera år som dom gjorde när dom var nya.
    ok,jo jag har oxå fått höra av andra att den blir sliten fort:( men tur det fixa sig;)..mm får se nu vad vi köper för soffa..
  • Dundermamman

Någon som har "STORM" golvlampa och katter? Fungerar den kombinationen,troFundersam??

• oxytocin
    polarcat skrev 2007-10-06 13:14:52 följande:
    ok,jo jag har oxå fått höra av andra att den blir sliten fort:( men tur det fixa sig;)..mm får se nu vad vi köper för soffa..
    Jag gillar Karlstad faktiskt, särskilt som hörn. Tror den hette Karlanda förut. Skön och stilren. 
  • Skogsstjärnan

Någon som vet om man kan få tag i ikeaprodukter som utgått ur sortimentet??? Skriv gärna då i min gästbok! Produkten jag tänker på är JOEL snurrstol. Eller finns den kvar??????

• Skogsstjärnan
    oxytocin skrev 2007-10-07 10:31:01 följande:
    www.blocket.se/vi/13082741.htm?ca=2_swww.blocket.se/vi/13082390.htm
    TACK! Men jag bor i Finland och vet inte om jag vågar mig på att köpa via blocket...

Har för mig att jag hört om en sida/företag som säljer oanvända ikeamöbler. Alltså produkter som finns i bara ett fåtal exemplar kvar, då de utgått.

Men ska kolla hur Blocket fungerar...
  • Jumjum84

Joel finns inte kvar i sortimentet på IKEA nu. Den enda möjligheten är om du köper den begagnad tror jag.

• Adelisa

någon som använt sig av ikeas antikbets??  har ni såfall bilder på resultat? Jag är rädd att den inte blir så mörk som jag önskar..

Julian 060210 lillebror bf 080114
Svar på tråden ikea-tråden