• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Jejjes mamma

Nån som har koll på om det kommer nån mer kupong innan jul? Typ 25 % på hela köpet eller så. Skulle sitta fint...

• solida

Jejjes mamma skrev 2007-12-03 12:56:43 följande:

Nån som har koll på om det kommer nån mer kupong innan jul? Typ 25 % på hela köpet eller så. Skulle sitta fint...
    Tror de brukar ha nån dag precis innan jul då de har nån viss procent på allt i butiken.
  • Snorky
    miniGrynet skrev 2007-12-03 11:25:52 följande:
    Ok, hade inte barn då det såldes en-pack eller trb2 på H&M. Kan tipsa om bodysar som nu säljs på rea på nätet, 2-pack för 49 kr istället för 98 kr.Jag använder alltid båda färgerna jag köper, så för min del gör det inget. Men jag håller med dig på det sättet, att om man inte använder den andra färgern så är det ju onödigt dyrt. Jag gillar deras bodysar i modellen mer än Lindex.
    jo, men som i höstas. Vi var i behov av en marinblå, en röd och en brun enfärgad body!! Då såldes den röda med en grå, den marinblå med en mossgrön och den bruna med en ljusblå el rosa. Inte fasen går jag och köper 3 st 2-pack på hm och får 3 färger på köpet som vi inte behöver... sen är det en annan femma om man hade använt de ändå nån enstaka gång. Men just enfärgat tycker jag är lite trist... så det blir lätt liggande om man inte har något att matcha till typ mönstrad nederdel etc.
    Det slutade iaf med att det var omöjligt att hitta billiga enfärgade bodys i de färgerna. Fick tag i en brun på kappahl men röd o blå fick vi klara oss utan!!!! Fanns nån röd med massa spetsblommor på kappahl... men nej tack!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky

jo, de brukar ha en dag i december med 25% på allt i butiken. Får se när det blir! eller OM det blir... man vet ju aldrig!

• miniGrynet
    Snorky skrev 2007-12-03 13:00:49 följande:
    jo, men som i höstas. Vi var i behov av en marinblå, en röd och en brun enfärgad body!! Då såldes den röda med en grå, den marinblå med en mossgrön och den bruna med en ljusblå el rosa. Inte fasen går jag och köper 3 st 2-pack på hm och får 3 färger på köpet som vi inte behöver... sen är det en annan femma om man hade använt de ändå nån enstaka gång. Men just enfärgat tycker jag är lite trist... så det blir lätt liggande om man inte har något att matcha till typ mönstrad nederdel etc. Det slutade iaf med att det var omöjligt att hitta billiga enfärgade bodys i de färgerna. Fick tag i en brun på kappahl men röd o blå fick vi klara oss utan!!!! Fanns nån röd med massa spetsblommor på kappahl... men nej tack!
    Nej, jag förstår hur du menar. Klart man inte köper 3 st 2-pack då, det är jag självklart med på!

Enfärgat kör vi mycket av då vi har mönstrade underdelar/klänningar.
    Men vi har gärna enfärgat också, även om vi har enfärgade underdelar.
    Tycker det är skönt ibland att vara utan alla mönster!
    Snorky skrev 2007-12-03 12:54:39 följande:
    basbodysar kallar jag bara de enfärgade, möjligtvis de som funnits i 2-pack med smalrandig body också... de tycker jag är helt normala i storlek.
    Ja, det är de jag kallar för bas-kläder också.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • siciliana
    Snorky skrev 2007-12-03 13:02:11 följande:
    jo, de brukar ha en dag i december med 25% på allt i butiken. Får se när det blir! eller OM det blir... man vet ju aldrig!
    Fick en rabattkupong med posten idag, där var det 25% på ett helt köp, så det kan man väl jämföra med 25% i hela butiken...
  • Maj bebis 07

Ser att ni disskuterat H&M. Har inget här men besöker det nån gång varannan månad kanske. Gillar också Lindex bättre just nu men eftersom det blir H&M så sällan så är det roligt med lite omväxling. Visst kan man hitta nåt nångång men inte alltid. Har precis som miniGrynet köpt mycket brun/rosa till min tjej där. De grejerna har varit jättefina.

Såg förresten de nya stjärnbodysarna i butik nu... de är också sådär knäppt breda som de förra var! Varför inte samma modell som tex t3b2??

• xenaa

är de bara jag som längtar till mellandagsrean hihi!!

♥Leo 07-06-22 ♥
  • Snorky
    siciliana skrev 2007-12-03 14:36:31 följande:
    Fick en rabattkupong med posten idag, där var det 25% på ett helt köp, så det kan man väl jämföra med 25% i hela butiken...
    ja, det låter ju bra!
  • Snorky
    xenaa skrev 2007-12-03 14:49:57 följande:
    är de bara jag som längtar till mellandagsrean hihi!!
    jag tänker inte ens gå dit... bara massa folk o så brukar rean vara så tråkig då! Jag spar mina pengar till januari då de bästa  reorna brukar vara!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)