• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • miniGrynet
    xenaa skrev 2007-12-03 14:49:57 följande:
    är de bara jag som längtar till mellandagsrean hihi!!
    Är allergisk emot mellandagsreorna!
    Är så galet mycket folk och antingen så mkt kläder så man inte hittar nåt, eller så är det inget man vill ha men man får trängas med alla ändå...

Nej, jag hoppar över mellandagsreorna, om de inte är på nätet.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • xenaa
    miniGrynet skrev 2007-12-03 15:56:08 följande:
    Är allergisk emot mellandagsreorna! Är så galet mycket folk och antingen så mkt kläder så man inte hittar nåt, eller så är det inget man vill ha men man får trängas med alla ändå... Nej, jag hoppar över mellandagsreorna, om de inte är på nätet.
    Snorky skrev 2007-12-03 15:53:59 följande:
    jag tänker inte ens gå dit... bara massa folk o så brukar rean vara så tråkig då! Jag spar mina pengar till januari då de bästa  reorna brukar vara!
    jasså har de blivit så pass nu. förra året sket jag i att gå. usch da. då kanske man väntar till januari:-.D
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • Nea 85

Vos: Tack för att du la in bilderna!

siciliana skrev 2007-12-03 14:36:31 följande:
    Fick en rabattkupong med posten idag, där var det 25% på ett helt köp, så det kan man väl jämföra med 25% i hela butiken...
    Åh, så det nalkas kupong-utdelning snart! Hihi, inte bra... för då måste man ju bara utnyttja den

Ang. H&M vs Lindex, håller jag med om att H&M har rätt trista barnkläder.
    Förut va det min absoluta favvo-butik, handlade jättemycket barnkläder där. Men det känns som att det bara är samma samma hela tiden.
    Ibland kan man liksom hitta nåt klädesplagg på baby som fanns där för 1 1/2 år sedan. Och sen tycker jag spinlelmannen-kläderna är helt hemska...

Fast Lindex måste ju bättra sig på pojk-barn-avdelningen! På Baby och Tjej finns det ju så mycket mera fint!
  • miniGrynet
    xenaa skrev 2007-12-03 16:05:42 följande:
    jasså har de blivit så pass nu. förra året sket jag i att gå. usch da. då kanske man väntar till januari:-.D
    Tycker tyvärr att det varit så väldigt länge...
  • xenaa
    miniGrynet skrev 2007-12-03 16:15:45 följande:
    Tycker tyvärr att det varit så väldigt länge...
    jag det har de säkert. jag har minne som en guldfisk.
    haha
    nä det är nog sant de där. de brukar väl komma en rea senare då som ni sa i januari? vad är de för rea. nån standar rea eller så?
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • miniGrynet
    xenaa skrev 2007-12-03 16:17:28 följande:
    jag det har de säkert. jag har minne som en guldfisk.hahanä det är nog sant de där. de brukar väl komma en rea senare då som ni sa i januari? vad är de för rea. nån standar rea eller så?
    PoP har ju rea i januari vet jag, sen vet jag inte så mkt mer om rea då...
  • xenaa

jag brukade dock gå på rean men EFTER mellandagarna nu när jag kommer ihåg. alltså inte dagarn mellan jul och nyår utan efter nyår nån gång. då brukar de inte vara så himla mkt folk vad jag minns.

♥Leo 07-06-22 ♥
  • Snorky
    Nea 85 skrev 2007-12-03 16:13:11 följande:
    Fast Lindex måste ju bättra sig på pojk-barn-avdelningen! På Baby och Tjej finns det ju så mycket mera fint!
    ähh... gör om allt till unisex så blir det bättre! Fast tjejavdelningen har ju jättemkt unisex så jag handlar mkt där till min stora pojk... på pojk hittar jag inte ett skit, men det beror också på att allt är så "häftigt" o "tufft" där o det är inte min stil riktigt.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Nea 85

Po.P-rean i Januari brukar ju däremot va väldigt bra Förutom hysteriskt mycket folk och att man typ får köa en timme innan man kommer till kassan.
    Som tur va hade jag med sambon förra året som ställde sig i kön så fort vi kom in.

I år ska jag nog köpa vinteroveraller till nästa år.
    Min son på 2 år och 4 mån har 98 nu, vad tror ni han kan tänkas ha nästa vinter??
    Nu borde han ju inte växa så fort längre?

• Snorky

alla har rea i januari i princip...
    det är ju inga riktiga stora mellandagsreor längre, det är mest skräp... det som blivit över känns det som o för att det "ska" vara rea då.
    pop har rea som börjar 13:e januari. Men de är ju långt ifrån de enda.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)