• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • J79

Plutten jag har inga problem med hur andra har det och jag tror nog inte att det är så farligt. Så himla rent och fint har inte vi här hemma heller! Jag tycker bara att det ska bli roligt attt räffa er igen. Jag vet inte var du bor och hittar inte så där jättebra på söder kan du inboxa vägbeskrivning? Jag åker nog snålbussen till skanstull, blir det bra att stiga av där?

• J79

Åh såg nu att du redan inboxat TACK! Ska nog hitta dit ringer annars dig.

Sofffy du och E får gärna komma hem till oss imorgon om ni vill! Om någon annan också vill komma då så är ni välkomna.

• Vivs

Plutten - vart bor du? Får man följa med på träffen trots att man inte varit med på en eeeevighet..?

• Björklöv

Åh! Va trevligt med en träff idag - jag kommer jättegärna!!! Vet ju inte heller var du bor kära Pluttmor, så en vägbeskrivning skulle va trevligt

• Sole

sofffy
    ha ha man är typisk förälder när man känner sig utsövd vid 07 och går upp coh städar

inatt var jag uppe 1 gång till V, jag är dålig på att låta honom somna om själv utan går upp för snabbt.
    han är ju inte ens ledsen utan kan ligga och prata för sig själv och sen om man väntar ut han så är det helt plötsligt tyst.
    men jag hoppas snart att han inte vaknar upp och väcker oss på natten.

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

björklöv och vivs
    KUL att se er idag också!!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Plutten forever

vivs och björken, jag har inboxat kul att ni kommer.

ok, då blir vi 6 pers, jag köper 3 soppor alltså. Alla vagnar får nog inte plats, några kanske kan låsa dem på loftgången? och ta in om någon behöver sova i dem.

hoppas ni tycker det är ok att det inte blir så länge! jag måste verkligen gå kl 15!

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Hellur

Godmorgon!

Missar träffen idag Vi ska hem till en kompis i dag och ha mys dag med lunch och fika.

Swe - Vilken jobbigt natt. Hoppas verkligen det blir bättre snart. Tycker det låter bra att J ska ta F i helgen och du få sova ordentligt.
    Få inte dåligt samvete för att du känner så, det gör jag också ibland, det hör nog till även fast man känner sig dum och elak.

Nu kallar gnäll W. Ha en bra dag och trevlig träff idag!

• Sole

skulle jag kunna få vara en av dem som tar in min vagn?
    vill försöka undvika att lyfta och bära i den mån det går

*Viktor född 2007-03-18*
  • Vivs

Jag kan ställa min vagn varsomhelst.. har inget lås men den är inte värd något heller Så om jag hittar loftgången kan jag ställa den där! Sole, självklart att du inte ska bära!

Ska bli kul att se er!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6