Hej alla gulliga mammor!
Har inte varit inne på år känns det som, pga flytt osv. Com Hem har dessutom lyckats göra fel så jag tror vi surfar på nån annans bredband för telefon och tv funkar INTE... Och nu har vi fått nytt modem och kort och massa koder och beskrivningar och NYTT telefonnummer, något de aldrig informerat oss om så här ska klagas
Jag tänker ju inte byta hemnummer bara för att vi flyttar, och så verkar det som om vi måste betala nya startavgifter för allt.. Helt stört. Men det ska förhoppningsvis gå att ändra på... Orka med att ALLTID ha problem med stora företag som inte kan sköta sina grejer!
Idag har jag och Inez (som har 40 graders feber sedan 1,5 dygn) varit på woklunch hos Bianca och sen haft Björklöv & lilla K på kaffe och lite lek i Inez nya rum. Mysigt! Annars har vi mest varit ute i tråkigt väder. Fy vad kallt det är!
Inez har fått sina tåv första bissingar, vet inte om febern kommer av det men enligt bvc så får man inte SÅ hög feber av tänderna. Kan också vara tredagarsfeber enligt Sjukvårdsupplysningen. Stackars liten bara gråter och svettas och är vinröd i ansiktet
Hörde att ni som sågs hade trevligt i Fort Plutten idag!
Var ni fler som var på Barnmässan? Jag träffade TH där när vi gick in. Inez satt i min nya mei tai hela rundan och sov gott i 2,5 timme medan mamma köpte nappflaskor, presenter, fick gratisprover på en massa saker och gjorde av med lite mer pengar...
I övrigt har flytten gått jättebra, har ett tiotal lådor kvar att fixa lite med, annars går det faktiskt att bo här nu
Den som vill är välkommen att titta in, men inte alla på en gång än, för golvet är inte krypvänligt än.. Inez kryper ju inte, något som är bra när det är stökigt!
Sorry att det blev så långt, men det var ju ett tag sen!