• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Sole

plutten
    det var jag, swe och J79 än så länge.
    Låter perfa att vara hos dig!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Swenglish

JAG vill Plutten! Till tre passar perfekt! Ska var och en ta med sig egen lunch eller laga tillsammans?

• J79

Plutten jag tycker att det skulle vara jättemysigt att få komma hem till er. Lite nyfiken på As rum är jag också.

• Plutten forever

Vad tycker ni? Sole är ju sugen på sushi, det kan jag inte laga Om jag fixar något blir det väl typ keldasoppa igen... för mig spelar det ingen roll..

träff hos pluttmor kl 12-15
    pluttmor
    swe
    sole
    j79

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Swenglish

Tack för svar om sov- och mattider! I helgen får F sova i sitt rum, J på soffan och jag i sovrummet med bautaöronproppar och sen får han ingen mat. Men han får inte ligga och skrika heller, J får ta upp honom och köra lite Bianca-stil. Provade med nattlampa men tror han sov sämre, fast det behöver ju inte vara på grund av den.

• bianca2

Swe_ lycka till! Tror det viktigaste är att hitta ett sätt (inte så lätt) som passar dig, J och lilla Freddy. Alla är ju olika

• Sole

keldasoppa duger bra det också!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Plutten forever

okej, keldasoppa it is! Om någon fler vill komma, skriv det gärna senast 10.30 för då går jag ut (sovpromenad + för att handla).

• Plutten forever

J79:jag har hört på ryktesvägen att det är väldigt fint och rent hemma hos dig, hoppas du kan stå ut med ett lite rörigare hem

och så kan jag även flagga för att A håller på att få tänder i överkäken och är lite gnällo.

Sådär, nu har jag varnat för att ni blir utslängda kl 15, att A gnäller och att det inte är skinande rent. Då har jag nog täckt allt tror jag.

• Sofffy

God morgon!

Åhh så synd att det blev träff idag, kan ju just inte innan 15. Ska ut till Skuru o kolla in en kompis hus som är totalrenoverat Får haka i nästa vecka istället el imån om ngn kan.

Ang sovrutiner, så har vi också haft en helvete med Ebba på senaste. Har vaknat klarvaken vid 04 när ja har gått o lagt mig typ 00 eftersom man är van vid det. Men tror det berott lite på förkyldningen. Hon har hållt på o vaknat typ var tredje timme o haft svårt o somna om i ca 2 veckors tid nu, men inatt va första natten hon inte åt nattmål o kunde lätt somna om om hon hade tappat nappen.

Så i morse när ja o Ebba vaknade vid 08 så va min kille så utsövd att han hade varit uppe vid 7-tiden o städat hela lgh ovanligt!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6