Hej på er i tråkvädret! Har också haft en jobbig natt fast mest på grund av egna spöken i huvet. Kunde bara inte sova och J sov snällt till kl 7 med ett par napp-vakningar.
Sole, vad menar din BM med gröt istf ersättning på kvällen? Varför ska han vakna färre gånger på natten då? J får välling i sängen innan han somnar vilket gör att han blir lugn och somnar fort, men gör det att de vaknar fler gånger på natten? mucho curious!
Vad menar ni med 8-månkontroll? Är det läkarkontroller eller går ni bara till BVC? Vi får ingen läkar-kontroll vid 8 mån, bara 6 & 10. Var till bvc och vägde o mätte min 8-mån-klump igår iofs, 76 cm och 10,7 kg big boy...
Säkert smart att sova inne hos A tills han vant sig Plutten, han kommer säkert älska sitt nya rum snart!
Oj Pippil8 att din mammaledighet är över snart, vill gärna träffas nästa vecka så vi får "fira av dig"
Nu ska jag & J åka till Sickla och köpa en mössa till honom som han inte kan dra av sig...inte så mycket annat att göra idag, har kört två tvättmaskiner och haft en frukost-dejt med Js farfar och så har jag sovit en timme nu...Jonte har ett bra sov-stim