• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Sole

Frill
    det spelar ingen roll, ni är välkomna hit om ni vill!

V har börjat bli nöjdare om han får sitta bredvid mig i soffan och leka, alt ligga på mig och leka. rätt mysigt om jag får säga det

*Viktor född 2007-03-18*
  • bianca2

Frill o Sole: Eventuellt kan jag oxå träffas efter lunch. Ni kan väl skriva i tråden vad ni bestämt er för

• Plutten forever

Frill och Sole (var det fler som ville ses?): Ja, efter lunch passar bra! Ni får bestämma var det blir, jag är flexibel

Frill: ja, Alvin matvägrade i över en vecka och fick då bara i sig välling och ersättning. Min BM sa att det kan vara så i perioder och det är absolut inget att oroa sig för, bättre att ta det lugnt och inte försöka tvinga dem att äta. Ofta är det pga tänder sa hon, det kan vara lite svullet i tandköttet och då är det obehagligt med skeden i munnen samt om maten är för varm (men A ratade även kylskåpsakall fruktpuré..) Nu har han börjat äta så smått igen, men inga stora portioner. Måste fylla på efteråt med ersättning.
    Grattis till bra sömn också!

• Ginger6

Halloj! Jag vill gärna träffas efter lunch, säger som Bianca, skriv i tråden vart ni ses & när så kommer vi

• Björklöv

Frill - Håller med dig om det där att "skryta" om nått bra! Jag skrev ju om att K sover så bra, vad hände i natt då tro! Jo, hon vaknade flera gånger och nu på förmiddagen blev det "bara" en timmas sömn. (Fast jag tror hon blev väckt av några som håller på med nån filminspelning här utanför, de skrek som galningar där ett tag...)

• Sole

ska vi vara här då?

jag går ner och fixar för fika eller både ock?

i förrgår fixade jag blodpudding till middag enligt mosboken, fy det såg verkligen inte aptitligt ut!!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Frill

Ok, Sole. Ska vi säga att vi ses hos dig då?

Pluttmor, tack! Ska hålla uppsikt efter fler tänder.

Björklöv, de vill väl visa att vi inte ska tro att vi vet var vi har dem Intressant med filminspelning. Sånt händer inte här.

• Sole

eller vill ni vara hos nån med hiss?

lunch eller fika eller både ock?

*Viktor född 2007-03-18*
  • bianca2

fika!
    jag kommer efter lunch.
    kan du inboxa adressen?

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6