• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Hellur

Lyxigt med alla sovmornar förresten. Idag gick både E och jag upp vid 7:15, båda var lika trötta så vi enades om att gå upp hela familjen för en gångs skull.

• Hellur

Jag igen... har inget liv

ABC08 - Följer gärna med på barnvagnsbio nu på onsdag! Kan se vilken som, men Jane Austen blir bra. Vad vill ni andra se?

• Hellur

Pluttmor - Rättelse, det är ACO's baby mousse vi har.

• Pippil8

Swe - det ska vara två ringar i Ergon, så det måste vara fel på din? Alltså en på varje axelband. Men vi tycker det är lite omständigt att trä in dem där så vi drar den oftast runt halsen i stället.

Å vad gulligt med så mycket hår att ni använder schampo

Å vad roligt att ni har partajat lite!! Lite avis faktiskt!

Pippil8

• Ginger6

Haha, Hellur den har vi också! Jag fikar/lunchar gärna i Sickla på tisdag! Och bio onsdag, kul!!
    Nu har jag kommit hem från min Spa-helg på Dalarö. Så nice!! Och SÅÅ mysigt att komma hem till familjen igen!!

• Zul

Här har vi inga shampoproblem, A har väldigt lite hår fortfarande... Men jag är glad för de få fjun som ändå kommer ; )

Jag är förmodligen med på bio på ons.

Pippil8
    Zul

• Vivs

Kul att ni också börjar få håriga bebisar Jennifer har ju haft värsta kalufsen från början så vi har tvättat det från födseln. Tvättar med top-to-toe tror jag det heter, från Natusan, allt i ett!

• Plutten forever

och hellur: bra, tack för tipset. Ja det är dags att börja tvätta kalufsen nu...

swe: jag vet, man tål inte mycket nuförtiden. jag blir nästan bakis på ett glas vin (nästan)

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Lillenlillen

Vi använder Natusans babywash, den har vi också haft redan från början, hair or no hair

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6