Murgrönan: trist med förkylningen! Hoppas hon repar sig snart! Och vad smart med åkpåsen, vad glad du måste blivit
Lillie74: Jag skulle gärna låna ut Patapumen, men alltså, jag använder den var och varannan dag, skulle inte klara mig utan den i två hela veckor! Annars skulle du gärna fått låna den. Men det är en bra investering, otroligt avlastande, går inte ens att jämföra med Babybjörnen. Du får gärna prova den vid nästa träff, jag har den alltid i vagnen. Tycker att du ska köpa en! Patapumen är inte vadderad, men axelremmarna är det, de är jättetjocka. Tvättbar såklart. Här kan du läsa allt du behöver veta:
sveali.se/product_info.php/cPath/83/products_id/189
Vivs: Vad roligt att J ställer sig upp, vad duktig hon är!
Ni som gungade i vasaparken: Vad roligt, hoppas ni hade det bra! Jag missade att ni skrev om det, var ute tidigt idag och promenerade. Satte Alvin i en lövhög i vita bergen och fotade (inspirerad av Sanna

) Det blev så himla fint! Sen på eftermiddagen träffade jag en kompis som har en William, 6 mån också, och gungade i Nytan. Så jag har varit ute större delen av denna soliga härliga dag! Skönt! Och nu är Dan och handlar (med A i patapumen) så jag slösurfar lite... skönt)