• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Sole

åh skrev ett långt inlägg som försvann!

hoppas verkligen i alla med sömnproblem får bukt med det och att det bara är en fas!

abc
    trist att det blev sånt avfall på bion, hade gärna gått om inte mina kursare ändrat dag för lunch, men går gärna en annan gång!

idag ska jag laga lunch till V själv, det blir fiskgryta med sötpotatis

vår kyl har börjat läcka vatten, det är en pöl rätt ofta framför grönsakslådan, hoppas den inte bestämmer sig för att gå sönder nu! *suck*

*Viktor född 2007-03-18*
  • Plutten forever

swe: jag vill alltid hänga vet du väl
    fast imorgon kanske jag inte kan. eventuellt syster-häng. Jag vet ikväll.

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Sole

swe
    jag kan nog hänga en stund imorgon!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Frill

ABC, vad trist.

Nu har vi sovit nästan en timme till! Nu är jag vrålhungrig och ska äntligen äta frukost.

• Hellur

Swe - Du får sova när han är 15 och tycker att man ska sova bort dagen Skoja bara. Inte roligt när de inte sover bra på nätterna. Är helt slut efter sådana nätter. Undrar också när jag ska få SOVA.

Trist med alla som har sömnproblem! Hoppas allt ordnar upp sig snart.

Även jag kan tänka mig att hänga i morgon. Har ju inget liv

ABC - Ja trist att det inte blev någon bio. Men det blir fler tillfällen. Eller så får vi göra som Swe skrev, träffas och ha bio hemma hos någon.

• ABC08

Swe- det låter som en bra ide! Då kan man ju pausa lite då och då.

Vi va på Landet och åt igår kväll med några polare, jättegott och trevligt. G somnade efter ett tag och sov tills vi gick. Natten blev dock rätt jobbig. G vaknade nästan varje timme och skulle prompt amma för att kunna sova vidare. Är rätt mosig idag. Kan inte fatta hur jag orkade med att ha det så varje natt förut. Så idag ska vi nog bara chilla.

• Swenglish

Plutten- I know!

Sole- roligt! Vi kan bestämma nåt senare!

ABC- skönt att han sov på restaurangen och att det gick bra. Mindre skönt med helanattenamning...

• Plutten forever

Nä nu tycker jag att vi ska sluta säga att vi "har inget liv" bara för att vi umgås så mycket med varandra. Det vore ju mycket tråkigare liv att bara hänga med sig själv hela dagarna. No offence Hellur! Jag har också skrivit/sagt så vid något tillfälle.

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Swenglish

Jag tänkte också skriva så först men hejdade mig, det är ju jätteroligt att hänga med er alla och inget jag gör i brist på bättre. Du har rätt Plutten, jag ska sluta skriva så!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6